proclamatie jurk, waar te vinden?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

proclamatie jurk, waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 13:49

Ik hoop dat het hier in het juiste forum staat.

Ik studeer (Hopelijk) dit jaar af aan de hoge school en heb dus waarschijnlijk mijn laatste proclamatie ooit, dit gaan we niet zomaar laten voorbij gaan, ook omdat mijn vorige proclamatie midden in corona viel wil ik er nu dus een echt feestje van maken.

Natuurlijk kan je niet afstuderen zonder een galajurk maar nu vroeg ik me af of jullie tips hebben waar ik zoiets kan bestellen? Het zou fijn zijn als het op maat kan en anders dat ze tot maatje 32 gaan want ik heb echt heel moeilijke maten.
Ik vond online een winkel genaamd JJ's house waar ik echt zoveel enorm mooie jurken zag en voor een betaalbare prijs, alleen zag ik op trustpilot dat het echt de helft van de tijd misloopt dus ik ga denk ik beter op zoek naar een andere winkel.

Hebben jullie tips?

Essie73
Hoofdmoderator

Re: proclamatie jurk, waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 16:44

Omdat deze vraag op Leven zonder paard hoort verplaats ik het topic daarheen.

HK->LZP

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:40

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:41

Is gala en afstuderen een ding? Ik ken het enkel van de middelbare school. Zo leer ik weer eens wat :D
Ik heb destijds gewoon mijn papiertje opgehaald en ben weer naar huis gegaan.

Er zijn best wel wat verhuurbedrijven, daar kun je wellicht eens informeren. Tenzij je natuurlijk van plan bent om vaker naar gala‘s te gaan.

Let op dat je niet per ongeluk China gala kleding koopt, dat lijkt heel wat op de foto maar het is gewoon goedkope troep.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 20:47

Sizzle schreef:
Is gala en afstuderen een ding? Ik ken het enkel van de middelbare school. Zo leer ik weer eens wat :D
Ik heb destijds gewoon mijn papiertje opgehaald en ben weer naar huis gegaan.

Er zijn best wel wat verhuurbedrijven, daar kun je wellicht eens informeren. Tenzij je natuurlijk van plan bent om vaker naar gala‘s te gaan.

Let op dat je niet per ongeluk China gala kleding koopt, dat lijkt heel wat op de foto maar het is gewoon goedkope troep.

Nee ik kwam inderdaad eerst een winkel tegen met erg mooie jurken maar vond het erg louche, zo zou het zogezegd met de hand gemaakt worden maar wel al na 48u verzonden. Dat ga ik dus maar niet doen.

Maar in België is het wel echt een ding :) wij hebben een hele ceremonie en achteraf een receptie georganiseerd door school met de familie ook uitgenodigd. En ik heb al eens rondgevraagd en het is echt wel de bedoeling dat we in het lang of in kostuum komen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:54

Oh wat leuk :)

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:57

Ik heb 4 jurken voor de bruidsmeisjes besteld bij JJ’s house en ben erg tevreden. Zou deze shop dus niet meteen helemaal afschrijven.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:58

Ik weet niet of het haalbaar voor je is maar honneloeloe Leiden heeft veel keuze. Heb eigenlijk geen idee of ze ook verzenden. Maar ze hebben wel veel keuze :) en natuurlijk gefeliciteerd en veel plezier met jouw diploma.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 21:05

S8903N schreef:
Ik heb 4 jurken voor de bruidsmeisjes besteld bij JJ’s house en ben erg tevreden. Zou deze shop dus niet meteen helemaal afschrijven.

Dat was dus de winkel waar ik het over had, ik durf het niet goed meer aan gezien echt de helft van de reviews op trustpilot 1 ster zijn...
En ik vond de prijs ook best wel aan de maat, ik denk dat ik maar gewoon hier naar een winkel ga waar ze het ook aanpassen. Dan ben ik meteen zeker of het past :)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:06

Ik dacht ook dat JJHouse een China dropshipper is (?)
Maar kijk ook echt eens bij verhuurzaken. Die hebben jurken die je nieuw niet zomaar kunt veroorloven.
De Pinguinpakken van mijn paranymphen hebben we destijds ook gehuurd. Was super geregeld.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 07-04-23 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 21:07

Renee schreef:
Ik weet niet of het haalbaar voor je is maar honneloeloe Leiden heeft veel keuze. Heb eigenlijk geen idee of ze ook verzenden. Maar ze hebben wel veel keuze :) en natuurlijk gefeliciteerd en veel plezier met jouw diploma.

Dankje! Alles natuurlijk op voorwaarde dat ik ook effectief ga afstuderen en op alles geslaagd ben haha