Help - handleiding alarmsysteem kwijt :')

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Help - handleiding alarmsysteem kwijt :')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-23 23:14

Hoi,

Wij hebben jaren geleden een alarmsysteem gekocht. Dik 3 jaar geleden zijn we verhuisd en is het alarm in de kast beland.

En nu willen we het weer gebruiken, maar weten we de code niet meer :+
Ik heb helaas ook de handleiding niet meer, dus ik heb geen flauw idee hoe ik de code kan resetten.

Gelukkig is die info ook niet op internet beschikbaar haha. Maar nu vroeg ik me af of iemand van jullie misschien hetzelfde alarm heeft, en mij kan vertellen hoe ik dit oplos/me de handleiding via pb wil doorsturen :)

Het gaat om de Pir secure pro keypad.
Afbeelding

Alvast bedankt!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 23:27

Ik heb hem niet, maar op internet lees ik dat de code na het vanvangen van de batterijen standaard weer op 0000 komt te staan.
Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 23:31

Weet je nog waar je hem gekocht hebt? Dan zou ik die even bellen of mailen of zij toevallig nog de handleiding hebben en die kunnen mailen. Of een vergelijkbaar bedrijf die ook dat merk voert.

Zo heb ik de handleiding gekregen van een elektrische vloerverwarming die ik 5 jaar geleden gekocht had en nergens kon vinden.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 07:42

zonnebloem18 schreef:
Ik heb hem niet, maar op internet lees ik dat de code na het vanvangen van de batterijen standaard weer op 0000 komt te staan.
[ [url=m/1ZX7JD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, hij doet het!
Dankjewel! *\o/*