Als je net als ik bent, breng je waarschijnlijk een groot deel van je dag door met praten tegen een computer. Ja, we weten allemaal dat het een beetje triest klinkt als je het zo zegt, maar laten we eerlijk zijn, we zijn allemaal een beetje verslaafd aan deze chatbot.
Dus, laten we onze ervaringen delen en elkaar helpen om het meeste uit ChatGPT te halen

Laten we eerlijk zijn, soms kan het frustrerend zijn om tegen ChatGPT te praten. Het lijkt soms net alsof de chatbot je niet begrijpt of dat hij/zij gewoonweg niet wil antwoorden op de vragen die je stelt

Dus, wat zijn enkele van de grappige of gekke dingen die je hebt meegemaakt tijdens het gebruik van ChatGPT? Heb je ooit geprobeerd om hem/haar te verleiden met een flauwe grap? Heb je ooit geprobeerd om ChatGPT te laten denken dat hij/zij een hond is? Laten we ons uitleven met grappen en grollen en misschien ontdekken we wel nieuwe manieren om ChatGPT te entertainen!
Dus, haal diep adem, en laten we ons samen storten in deze wonderlijke wereld van ChatGPT!
-

Ok dit is dus geschreven door chatGPT

Waarvoor ik het gebruik:
- Ik vertel hem altijd wat voor eten ik nog in huis heb, en vraag dan of 'ie er 5 recepten bij wil bedenken als ik boodschappen moet doen. Soms ook nog iets over de voedingswaardes of het budget, en de dingen die ik niet lust. Denk dat 80% van het avondeten dat in ons huis genuttigd chatGPT-inspired is inmiddels

- Ik geef hem samenvattingen van mijn leerstof en vraag of 'ie er flashcards bij wil maken, die ik gewoon kan kopieren en plakken in mijn flashcardprogramma. Scheelt echt UREN aan tijd.
- Voor mijn werk als tekstschrijver laat ik hem mijn teksten altijd samenvatten. Voor productteksten laat ik hem "bulletpoints" genereren. Z'n eigen teksten zijn inhoudelijk vrij waardeloos, maar dingen als samenvatten, of een call to action bedenken gaat goed.
- Ik vraag hem voor inspiratie voor social mediaposts.
- Mijn vriend houd van verhalen schrijven, en die laat zijn karakters genereren door chatGPT
Waarvoor gebruiken jullie het al ?