Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze zagen wel wat er gebeurd was en zeiden ook, dit gebeurd bij de gewone kassa ook wel eens, nog even afrekenen en klaar.
. Maar ik voelde me echt niet prettig toen ik er buiten achter kwam, laat staan dat ik bewust iets niet af zou rekenen en het nog ontdekt werd ook.
! Maar voor een paar Euro je voordeel proberen te halen, echt niet
. Hoe ouder, hoe gewiekster haha.
Shadow0 schreef:Gewoon de kassa's weer terug lijkt me handig? Het gaat niet slecht met supermarkten ofzo, hun winst is groter dan ooit. Ze kunnen ook gewoon weer mensen aannemen voor de kassa's.
Leo schreef:Ik maak graag gebruik van zelfscan en scan altijd alles netjes,controleer het ook voor ik afreken of ik alles heb. En controles zijn uiteraard geen probleem. Geen haar op mijn hoofd die zou bedenken om iets bewust niet te scannen. Nooit iets gestolen ook dus.
Ik had mandarijnen maar die moest je handmatig toevoegen en ze stonden er niet bij. Dus ik heb druiven aangetikt ipv mandarijnen en die waren nog duurder ook. Maar dacht toch f : hopen dat ik geen steekproef krijg en dat ze precies die mandarijnen controleren ofzo.
inmiddels kan je ze op de afdeling scannen gelukkig. Geen probleem als ik gecontroleerd word, maar knijp m wel altijd if ik toch per ongeluk iets niet gescand heb. Nog nooit gebeurd trouwens.
" (hij is een Amerikaan) als geintje, ze kennen mijn vriend goed genoeg, haha, maar is gewoon pech hebben. We zijn één keertje iets vergeten te scannen, maar dat werd prima opgelost. Ikzelf word zelden gecontroleerd.
(als iemand voorbeelden wil...
)