Deze kreeg ik net doorgestuurd

Alle grappen verzamelennn

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
xxCYNNxx schreef:nou ik neem aan dat het radioreclamespotje over een kinderuitzendbureau voor kinderuitzendkrachten een 1 aprilgrap is.
Telpeva schreef:Die klinkt niet heel grappig, waar had je die gehoord?
fohadie schreef:En ik zag net iets van de AH: een Cronut. Croissant en donut in 1. Al weet ik niet zeker of dat een 1 aprilgrap is.
linoleum schreef:fohadie schreef:En ik zag net iets van de AH: een Cronut. Croissant en donut in 1. Al weet ik niet zeker of dat een 1 aprilgrap is.
Cronut is al jaren een bestaande snack, dus geen 1 april grap. Wel erg lekker!
Ik kreeg net een mailtje van de afdeling facilities op m’n werk, dat ze smerige toiletten willen tegengaan en je daarom alleen nog met je toegangspas naar binnen kan zodat ze kunnen controleren wie de wc vies heeft gemaakt
xxCYNNxx schreef:ow toch wel? Had er de tweede keer dat ik hem hoorde erop gelet, maar hoorde geen vervolgspotje....waarschijnlijk toch gemist op de een of andere manier; luister eigenlijk alleen maar radio op het werk.
Misschien hadden ze dan toch beter een andere periode gekozen om hun campagne te beginnen, want goed 1 week voor 1 april er mee aan komen zetten, heeft er voor gezorgd, bij mij in elk geval, dat het overkomt als een of andere slechte 1 april grap.
Gebruikers op dit forum: BLEXBot, ComscoreBot, Everest, F_Orumster, Fly_high, fohadie, Foreverkliek, GrapeshotBot, Kimberley_, LWDaisy, MarJon, Pellelilly, Solleke_Noah, Spike2019, Temeraire, TessaxQuincy, Valerie93, VenoSnorlax en 94 bezoekers