Welk tablet voor goede foto's?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Welk tablet voor goede foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-23 13:31

Voor mijn werk, in het ziekenhuis (wat dat precies is en waarvan de foto's zijn wil ik hooguit per PB delen), ben ik op zoek naar een tablet die echt wel goede kwaliteit foto's kan maken.
Die zijn de laatste jaren namelijk steeds beter geworden.

Wij werken nu met een canon spiegelreflex camera.
Maar met handschoenen aan (vies werk), wisselend licht, soms detail en soms overzicht is dat niet altijd makkelijk en zie je tijdens het werken niet altijd even goed op dat piepkleine schermpje of je foto wel echt scherp is.

Mijn personeel wil nu graag "net zoals de politie dat ook doet" een tablet, met beschermhoes waarmee makkelijk gezien wordt of foto's scherp zijn, inzoomen middels swipe, eventueel zelfs meteen een annotatie maken in de foto...

Wie heeft hier ervaringen mee, met welk merk en welk model vooral.

SCC

Re: Welk tablet voor goede foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 21:54

samsung active tab pro / samsung active4 pro

dit zijn de tablets die wij op het werk in de ouderzorg gebruiken op de woning en die de helpende ook mee heeft als ze gaan vlinderen.
de tablet is voor hun goed genoeg om foto's te maken en toe te voegen aan de mensen hun dossier als ze wondjes of verkleuring op de huid hebben. en ze zijn met de handschoenen aan te bedienen!

Bij ons zitten er ook stevige hoezen omheen, die goed tegen schoonmaken met desinfectie kan. ook wel erg handig binnen het vakgebied... en met het pennetje kun je ook gewoon schrijven op de tablet.

Nickeltje

Re: Welk tablet voor goede foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-23 21:57

Kijk! Dat is een fijne recensie!
Ook met handschoenen te bedienen dus! Dankjewel. Ik ga morgen even naar dit model zoeken en overleggen