Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Lijsken schreef:Ik denk dat het vooral fijn is als er iets te kiezen valt, dus ik leg zelf meestal een mix van verschillende merken en types menstruatieproducten in de kast.
Hier kan je een overzicht vinden van alle uitgiftepunten van menstruatieproducten: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 999986&z=7
Een overzicht van alle weggeefkasten is er volgens mij niet.
kwita schreef:Ik weet je mag niet oordelen maar het is best gek met de nieuwste tesla om je zakje gratis aardappelen te komen!
germie schreef:Geleend, tja, ik weet het niet, maar mijn auto leen ik ook niet uit. En ik ken eigenlijk niemand die dat zomaar doet.
Brainless schreef:Daarnaast kost een redelijke Tesla ca 275/300 netto aan bijtelling.. daarvoor kan je zelf amper een rammelbakje aanschaffen (en rijden).
Nielojram schreef:Brainless schreef:Daarnaast kost een redelijke Tesla ca 275/300 netto aan bijtelling.. daarvoor kan je zelf amper een rammelbakje aanschaffen (en rijden).
Oh zeker wel, mijn bijna 19 jaar oude polo heeft de afgelopen 3 jaar, beurten/apk/belasting en verzekering gemiddeld 115 euro per maand gekost. Scheelt nogal tov een bovengenoemde auto.
Maarja, status is ook belangrijk voor mensen.
Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, ComscoreBot, fransje23, GoogleAdsense, katinker, Kirsha, maaaikkee, Mar_X, NikkiB1991, Niwla, Olga89, Roosch, WillemijnL en 36 bezoekers