Bokt heeft mij al eens eerder geholpen iets te vinden, dus ik hoop nu weer.
Ik heb ooit eens een tas van Eastpak gehad. Een schoudertas, met een schouderband en tas die uit 1 stuk was gemaakt, zoals een sling bag ook kan hebben. Die tas was oersterk. Met veel tassen heb ik dat de schouderband altijd breekt bij de ringen, de haken of de stiksels waarmee tas en band verbonden zijn. Die tas uit 1 stuk stof had dat niet. Hij is een keer kapot gegaan (binnenvoering) en ik heb deze toen weggegooid. Eeuwig spijt van haha.
Ik zoek dus zo’n soort tas, omdat er veel gewicht in gaat (bladmuziek, muziekstandaards). Maar geen idee hoe het heet. Ik heb al van alles gegoogled, maar kan niks vinden.
Nee, want die hebben dus die verbinding met ringen en clips. Dat werkt niet. Het moet echt uit 1 stuk bestaan, wil hij langer dan een paar jaar mee gaan.
Froukje
Forever young
Geplaatst: 09-03-23 14:19
Als je de foto's door scrolt lijkt dit toch echt aan elkaar vast te zitten.. Want daar had ik juist expres opgelet.
Nee, ik gebruikte 'm vroegah als schooltas Er konden aardig wat boeken in. Gea: niet precies, maar is wel interessant. Die zou best kunnen werken als muziektas.
Mri
Geplaatst: 11-03-23 08:34
Daihyo schreef:
Nee, ik gebruikte 'm vroegah als schooltas Er konden aardig wat boeken in. Gea: niet precies, maar is wel interessant. Die zou best kunnen werken als muziektas.
Wat zijn verdere eisen? Waterdicht, met rits/afsluitbaar?Wat voor "binnen maat"?