Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binoche schreef:Ik heb ook de samsung galaxy watch 3, een roze maar je kan ook rosé gouden bandjes bestellen. Heel mooie smartwatch, maar nadeel vind ik wel de batterij (alle dagen opladen). Volgens internet is hij ook waterdicht, maar die van mij ging kapot bij het zwemmen. Gelukkig nog wel binnen de garantie periode.
Lys_PPA schreef:Ik heb deze: https://www.michaelkors.eu/en_NL/michae ... /R-MKT5118
Die is er ook met rose gouden rand, maar dan is het bandje helaas grijs:
https://www.michaelkors.eu/en_NL/michae ... /R-MKT5117
Deze past in ieder geval wel binnen je budget nu hij in de sale is.
Wijzerplaat kun je aanpassen. Je hoeft nergens op te drukken om deze te kunnen zien, gewoon je pols draaien.
Je kunt verschillende sporten tracken, paardrijden staat er bij mij ook tussen (Google Fit app).
Je kunt ook je berichten binnen zien komen en bellen via de horloge.
Nadeel vind ik de batterijduur, deze is 1,5 dag en daarom laad ik hem elke avond op anders moet ik dat halverwege de dag doen en dat vind ik onhandig.
Needje schreef:Je kan ook gewoon op Bol.com "smartwatch rose gold" intypen ....
En dan kijken welke je mooi vind en dan de specs bekijken.
M_D_H schreef:Binoche schreef:Ik heb ook de samsung galaxy watch 3, een roze maar je kan ook rosé gouden bandjes bestellen. Heel mooie smartwatch, maar nadeel vind ik wel de batterij (alle dagen opladen). Volgens internet is hij ook waterdicht, maar die van mij ging kapot bij het zwemmen. Gelukkig nog wel binnen de garantie periode.
Moet je hem serieus alle dagen opladen?
Ik doe 3 tot 4 dagen met de batterij van die van mij
Ik kan er trouwens ook mee zwemmen en in bad, is gelukkig nog niet kapot gegaan.
Binoche schreef:M_D_H schreef:
Moet je hem serieus alle dagen opladen?
Ik doe 3 tot 4 dagen met de batterij van die van mij
Ik kan er trouwens ook mee zwemmen en in bad, is gelukkig nog niet kapot gegaan.
Helaas wel, als ik geen gebruik maak van de gps gaat hij mss twee dagen mee, maar langer echt niet. Met drie tot vier dagen heb jij wel geluk, volgens de reviews gaat de batterij tot 43u mee zonder gps.
Om die reden zal mijn volgende horloge eerder een sporthorloge zijn dan dit type smartwatch. Ik heb nu vaker een eenvoudige fitbit aan dan de samsung.