Respondenten gezocht voor 5 min enquête bachelorscriptie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Basboo

Respondenten gezocht voor 5 min enquête bachelorscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-23 17:39

Wie kan mij helpen?

Voor mijn bachelorscriptie ben ik op zoek naar respondenten.

Het gaat om een enquête over motivatiefactoren om feedback te geven aan software producerende bedrijven.

De enquête is geschikt voor iedereen van 18 jaar en ouder.

De eerste pagina betreft een introductie met toestemmingsformulier. Daarna duurt het slechts ongeveer 5 minuten. Invullen zou ik enorm waarderen!

De enquête is te bereiken via deze link: https://survey.uu.nl/jfe/form/SV_865HoWT9uxEkPno

Voor iedereen die hem ingevuld heeft: mijn dank is groot _/-\o_

_Floortje

Re: Respondenten gezocht voor 5 min enquête bachelorscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 19:48

Ingevuld! :) Ik vind het overigens wel een beetje apart om ‘Ja’ te moeten antwoorden op ‘Ik kon aanvullende vragen stellen’ terwijl er geen manier was om dat te doen (contactgegevens oid). Nu had ik geen aanvullende vragen, dus voor mij maakt het niet heel veel uit, maar het is wel een beetje scheef.

daffodil

Re: Respondenten gezocht voor 5 min enquête bachelorscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 20:17

Gedaan!

Basboo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-23 10:51

Iedereen die de enquête ingevuld heeft: super bedankt! Ik heb zo snel al voldoende reacties binnengekregen.

_Floortje schreef:
Ingevuld! :) Ik vind het overigens wel een beetje apart om ‘Ja’ te moeten antwoorden op ‘Ik kon aanvullende vragen stellen’ terwijl er geen manier was om dat te doen (contactgegevens oid). Nu had ik geen aanvullende vragen, dus voor mij maakt het niet heel veel uit, maar het is wel een beetje scheef.

Ik begrijp je punt. Voor wie de enquête via hier invult staat mijn pb natuurlijk altijd open voor vragen. Daar was ik niet zo duidelijk in geweest.