Nikon D3100 geeft geen teken van leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Nikon D3100 geeft geen teken van leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-23 15:37

Ja... ik denk dat dit het einde is, helaas... Maar misschien heeft een bokker de tip om hem te reanimeren. Of wellicht de tip voor een goede nieuwe camera voor huis,tuin en keuken kiekjes. Ik ben geen professioneel fotograaf,maar wil wel graag de paarden thuis fotograferen (mijn telefoon is daar te sloom en wazig voor)

Ik ben afgelopen weekend met het vliegtuig naar Engeland gegaan. Ik wou de camera mee. Die zat in de koffer. Ik haal de camera uit de koffer en hij doet helemaal niks meer. Ik heb de accu thuis 100% opgeladen. Die is vol. Ik kan niks zien aan de camera of hij een tik heeft gehad oid. Hij is helemaal heel zonder deuken of krassen. Ik had 'm ook redelijk goed ingepakt. Het meest logische is dat ie toch een tik heeft gekregen. Of door de kou in het luchtruim wellicht??

Normaal als je de accu of sd kaart plaatst brand er kort een groen lampje. Net als je hem aan doet. Het groene lampje blijft uit. Scherm gaat ook niet aan. Hij klikt ook niet. Doet dus gewoon niks. Baal er van! Heb hem ook al langer dan 8 jaar denk ik nu.

Weet iemand of dit te maken is? Of naar welke winkel ik hem kan brengen evt? (Heerenveen)
Mocht ie echt overleden zijn, welke raden jullie mij aan met welke lens? Het gaat dus gewoon om thuis foto's. Hoef echt niet het duurste van het duurste te hebben. Maar wel kwalitatief redelijk :+ Ik moet op de automatische stand ermee uit de voeten kunnen. (Rennende) paarden foto's.

Zulke foto's zijn prima om te kunnen maken. De laatste foto's van mijn Nikon D3100
Afbeelding
Afbeelding

Alvast bedankt!

Ibbel

Re: Nikon D3100 geeft geen teken van leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 15:43