Ik werd getagd in een advertentie over de sjoemeldiesels. Nu blijkt ik waarschijnlijk ook zo'n auto te hebben en een geldbedrag van €3000 is natuurlijk altijd welkom. Toch ben ik altijd een beetje voorzichtig, al lijkt de consumentbond mij een betrouwbare partij.
Ik kan zo snel niks geks ontdekken, kwam er wel achter dat ik zelf blijkbaar ook een diesel met sjoemelsoftware heb.
Heb mijn gegevens ingevuld, ik vertrouw de consumentenbond wel. Enige nadeel die ik tot nu toe kan vinden is dat de consumentenbond 25% pakt en het nog jaren kan duren voor je überhaupt geld krijgt.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 03-03-23 22:06
oh ik heb kennelijk ook een sjoemeldiesel. Nooit geweten dat mijn renaultbus daar ook onder viel. Als meedoen me verder geen geld kost loont het misschien wel de moeite.
Waar Bokt al niet goed voor is. Zag dit topic voorbij komen en dacht maar even checken. Wij zijn ook in bezit van een sjoemeldiesel. Meteen aangemeld voor de claim.
Wij waren ook in bezit van een sjoemeldiesel. Ben benieuwd
marleen_88
Geplaatst: 05-03-23 19:17
Renss schreef:
Waar Bokt al niet goed voor is. Zag dit topic voorbij komen en dacht maar even checken. Wij zijn ook in bezit van een sjoemeldiesel. Meteen aangemeld voor de claim.
Het kwam bij mij langs op Insta.
Goof
Geplaatst: 04-12-23 18:38
Heeft iemand hier nog iets mee gedaan of over gehoord?
stitchlover
Geplaatst: 04-12-23 19:10
Ik ben ook benieuwd, want ik schijn ook een sjoemeldiesel te hebben