Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Hoe komt het televisie signaal bij jullie binnen? Hier komt alles namelijk via glasvezel, dus als je de internetkabel doortrekt, dan kun je ook het kastje voor de televisie daar aan hangen zeg maar.
Exitium schreef:Weet niet welke provider je hebt, maar ik heb m'n tv niet eens aangesloten (en ik woon hier al ruim een jaar). Kijk altijd via de Ziggo Go website. Als je provider internet-tv aanbiedt kun je dus gewoon je internetlijn gebruiken.
Shiloh schreef:Ik zou ook NLZiet overwegen. Heb het een keer een half jaar bij een energie contract gekregen. Ik keek niet genoeg om het te houden, maar vond het best prettig werken. Op de televisie heb je er gewoon een app voor. Werkt prima.
Als je een internet kabel gaat leggen langs dezelfde kabels als de elektra, moet je er voor zorgen dat die shielded is. Dan is het de internet snelheid beschermd tegen verstoringen door nabijheid van de stroom kabel. Als je een goede categorie pakt dan heb je verwaarloosbare vertraging hoor. Ik zou een grond kabel s/ftp cat 6 pakken met stugge kern. En in de caravan een WiFi punt in pluggen.
Fleda schreef:Ik heb geen idee hoe het nu de woning in komt, de huidige bewoners hebben alleen televisie en geen internet. Het schijnt wel dat glasvezel tot de woning is aangelegd, alleen nog niet het huis in zeg maar. Binnenkort gaan we nog even binnen kijken, dan zal ik er even op letten.