Google mail / Youtube account kwijt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Google mail / Youtube account kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 18:06

Hey bokkertjes,

Tis me gelukt om na het resetten van mijn browser op de 1 of andere manier de inloggegevens kwijt te raken van mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/@lifetolegend4550 nou is dit niet zo'n drama omdat er pas 2 video's op staan, maar toch, fijn is anders.

Zover ik weet is de enige manier om in te loggen met google, ik zou zweren dat mijn email adres lifetolegend@gmail.com is, maar na het uitproberen van alle mogelijke wachtwoorden heb ik geen enkel succes. Bij een recovery poging kom ik uit bij de google securety tab die me verwijst naar de instellingen op mijn telefoon bij Google en een account recovery te doen.
Alleen, gek genoeg staat daar het adres ook niet, en ook geen ander adres die ik mogelijk voor dit Youtube kanaal zou hebben gebruikt, terwijl je dus geen google account kan aanmaken zonder deze te koppelen aan een telefoonnummer.

Ik begin nu dus te twijfelen of dit youtube kanaal wel gekoppeld is aan dat specifieke adres of dat ik gewoon domweg vergeten ben welk adres ik daarvoor gebruikte, of dat er misschien toch een andere manier is om daar in te loggen die ik op dit moment niet terug kan vinden.

Heeft iemand toevallig voor mij de gouden tip? Ik kom niet verder dan het invoeren van wat ik vermoed dat het wachtwoord was of er iig op lijkt, ik krijg geen vragen of wat dan ook omdat ik volgens Google te weinig informatie geef (ik krijg niet eens de optie om meer info te geven dan alleen een wachtwoord).

Ik hoor het graag!
Thanks!

BartVB
Eigenaar

Re: Google mail / Youtube account kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 13:18

Een Youtube (of Google) account hoeft niet aan een @gmail.com account te hangen. Kan dus heel goed zijn dat je daar een ander email adres voor hebt gebruik. Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen voor je Google account op dat andere adres?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 18:58

Hallo Bart,

bedankt nog voor de reactie!
Ik heb heel Youtube ondersteboven gekeerd in de hoop te vinden hoe ik zonder google inlog. Zelfs het adres waar ik naartoe gestuurd wordt om in te loggen bij Youtube zonder een google account: https://www.accounts.google.com/signupwithoutgmail geeft geen soelaas daar het een nieuw gmail account lijkt aan te maken?

Ik zal wel verkeerd aan het kijken zijn ofzo, maar heb jij toevallig een linkje die direct naar de login pagina gaat voor youtube ZONDER gmail?
Ik heb inmiddels min of meer kunnen bevestigen dat het youtube account inderdaad is gekoppeld aan het voorgenoemde email adres (info@lifetolegend.com)

Als ik dit stap voor stap doe krijg ik geen bevestigingscode:
https://www.google.com/search?q=login+o ... dUZHxZ8gQM

Bedankt!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 13:32

Oh, deze gemist.

De 'lifetolegend' email adressen die je in je berichten noemt zijn niet hetzelfde. In principe hoef je niets speciaals te doen. Je gaat naar youtube.com, logt uit als je bent ingelogd, klikt op 'Sign in' en daar vul je dan je info at lifetolegend punt com adres in met het wachtwoord dat daarbij hoort. Ingewikkelder zou het niet moeten zijn?

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 16:14

Ik heb dit ook bij de hand gehad (nog steeds technisch gezien), ik heb echt geen idee meer wat het emailadres is en ook de verdere inloggegevens niet. Het is mij niet gelukt om toegang te krijgen, aantal jaar geleden van alles geprobeerd. Helaas had dit account wel videos met meer dan 100.000 views dus beetje jammer :+