Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marleen_usar schreef:Ik ga kijken voor een papagaaien opvang lijkt me zo leuk voor haar. ze heeft zelf een kleine papagaai de grotere die ze had daar kon ze helaas niet tegen dat deed haar echt verdriet.
moi22 schreef:Waar kom je vandaan? In Den Haag zit avonturia de vogelkelder. Is een dierenwinkel maar met een groot belevingsaspect. Veel mensen gaan daar ook heen als uitje en niet om te winkelen.
De naam zegt t al ze hebben er ook veel vogels en papegaaien. Tegelijk ook andere leuke dieren.
Vanillia schreef:Super lief, maar de situatie klinkt nogal complex dus ik zou vooral ook aan haar vragen wat zij wil. Ook omdat ze aangeeft de eerste maand niemand te willen zien.
Femke_Tweety schreef:Kies in ieder geval iets dat niet op een vast moment móet.
(Uitje, afspraken ergens, whatever)
Iemand met medische problematiek en energie problemen, wil doorgaans graag zelf bepalen wanneer er waar hoeveel energie in gaat.
Dat kun je nooit voor een ander bepalen of inschatten.
Een fotoboek over papagaaien (dat je dus zelf in kunt kijken áls er energie is)
Iets creatiefs (als ze dat leuk vindt) dat je niet in 1x af hoeft te maken maar eenvoudig weg kunt leggen en later weer op kunt pakken (vroeger ministeck, nu wellicht diamond painting ofzo)
Etc.
ista schreef:moi22 schreef:Waar kom je vandaan? In Den Haag zit avonturia de vogelkelder. Is een dierenwinkel maar met een groot belevingsaspect. Veel mensen gaan daar ook heen als uitje en niet om te winkelen.
De naam zegt t al ze hebben er ook veel vogels en papegaaien. Tegelijk ook andere leuke dieren.
De Vogelkelder is zeker een goed idee, maar hou er rekening mee dat er veel mensen rondlopen. Dus het is ook gewoon een drukke winkel. Misschien dat dat teveel prikkels kunnen zijn?