nou was ik benieuwd naar dat recept,maar ik kom steeds uit op de site van hellofresh? doe ik wat fout of klopt dat.
Nientsje
Geplaatst: 25-02-23 12:46
De witlofschotel, traybake met courgette en kipdrummets, aardappel-preischotel met gehakt en kerrie, mexicaanse pasta, Quarterpounder met oude kaas en verse friet, de macaroni met ham kaas en bloemkoolrijst, farfalle met champignons en spekjes, mie met ketjapballetjes, romige mosterdsoep met bloemkool en spekjes, gebakken mie met spek en snijbonen, zongedroogde tomatensoep.
Deze recepten eten wij graag
Lughnassadh
Geplaatst: 25-02-23 13:03
ellepel schreef:
nou was ik benieuwd naar dat recept,maar ik kom steeds uit op de site van hellofresh? doe ik wat fout of klopt dat.
Recepten van Picnic vind je alleen in hun app voor zover ik weet.
De ovenschotel van zoete aardappel en kip is ook heerlijk
Oh en de rigatoni in romige kaas pompoen saus ook
Daenerys
Geplaatst: 26-02-23 00:35
Mijn favoriete recepten momenteel zijn:
Orzo in romige paprikasaus Traybake met gnocchi en feta Romige kerrie spitskool (ik maak hem met vega spekjes en kikkerwten) Gele curry met zoete aardappel Kruidige couscous met vega balletjes in tomatensaus
Ik vind de quiche met spekjes, broccoli en feta erg lekker. Sowieso ben ik fan van picnic, vooral omdat ik supermarkten vreselijk vind Libanees platbrood klinkt heel erg lekker, die gaan wij eens proberen
Oskarrino
Geplaatst: 27-02-23 13:14
L_iek schreef:
Zijn het bij jullie ook allemaal late bezorgmomenten?
Durf ik niet te zeggen want wij bestellen altijd voor de maandagavond 21:15 dacht ik... Maar meestal wel keuze tussen eerdere tijden (begin van de middag)
Lughnassadh
Geplaatst: 27-02-23 14:29
L_iek schreef:
Zijn het bij jullie ook allemaal late bezorgmomenten?
Nee, ik heb meer dan voldoende keuze.
Hommage
Geplaatst: 27-02-23 14:32
Hier eigenlijk enkel eind middag/(begin) avonden waar ik uit kan kiezen.