Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik had mijn rijbewijs twee weken, en reed in de Oostenrijkse bergen...
Mijn toenmalige vriend (die al jaren zijn rijbewijs had) vond rijden in de bergen eng.
Nou, kom maar op dan. Ik blijf niet beneden staan...
dierenfan schreef:Beter als beginnende Belgische bestuurder in Nederland rijden dan andersom haha. We zijn hier zo de grens over België in maar ik kan niet wennen aan jullie wegen, omleidingen enz. Benieuwd eigenlijk of dat andersom ook zo ervaren wordt
Kmbrly schreef:dierenfan schreef:Beter als beginnende Belgische bestuurder in Nederland rijden dan andersom haha. We zijn hier zo de grens over België in maar ik kan niet wennen aan jullie wegen, omleidingen enz. Benieuwd eigenlijk of dat andersom ook zo ervaren wordt
Ik wist gewoon niet beter, aangezien de grens met nl op 5 min ligt.
Maar ik moet wel nog altijd nadenken bij jullie rotondes
purny schreef:Er zijn zelfs plaatsen in Nederland waar ik als automobilist liever niet rij.
Denk aan Amsterdam of Rotterdam. Wat een rot steden om daar te rijden.
Kmbrly schreef:dierenfan schreef:Beter als beginnende Belgische bestuurder in Nederland rijden dan andersom haha. We zijn hier zo de grens over België in maar ik kan niet wennen aan jullie wegen, omleidingen enz. Benieuwd eigenlijk of dat andersom ook zo ervaren wordt
Ik wist gewoon niet beter, aangezien de grens met nl op 5 min ligt.
Maar ik moet wel nog altijd nadenken bij jullie rotondes