Sommige posts kleiner/groter lettertype

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Sommige posts kleiner/groter lettertype

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-23 00:15

Sinds een paar weken zit ik op bokt met een ander apparaat, en ik merk iets op waar ik eerder geen last van had. Sommige reacties (de teksten)op bokt zijn groter als anderen, of juist kleiner. In eerste instantie dacht ik dat een paar Bokkers gewoon zaten te spelen met hun lettergrootte, maar volgens mij ligt het aan een instelling van mijn apparaat dat hij automatisch tekst vergroot of verkleint. Ik vind het mega storend en onrustig.

Weet iemand wat ik bedoel, en hoe ik het zou kunnen oplossen? Zou het in de instellingen van het apparaat zitten of de instellingen van Chrome?

Voor geval het relevant is: ik had een oude Huawei, nu een Lenovo (allebei android), in beide gevallen met Chrome als browser

Mijn dank is groot :*

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 00:34

Bedoel je dingen zoals dit?
of dit?
En dit?
Dit?

Of is het bij hele topics?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-23 00:40

Ja dat eerste :D ik probeerde het net ook of ik een screenshot er van kon maken maar toen kwam ik even geen topics tegen waar het probleem zich voor doet. Maar de ene reactie is dan geheel in formaat x, en de reactie daarop is dan volledig in formaat y. Het gaat per reactie, niet per topic

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 00:44

Als je die even quote en je ziet voor het kleine stukje [si.ze=7][/size] aleen dan zonder punt staan is het gewoon zelf aan gepast. Kijk maar wat er gebeurt als je mijn vorige bericht quote.