Wat een goede suggesties allemaal! bedankt
Qua loon is het inderdaad niet het meest voordelige, gezien ik dan geen heffingskorting krijg.
Dat is jammer maar zal ik moeten accepteren.
davinci2412 schreef:Volgens mij kan je bij picnic je inschrijven op diensten. Dus dan werk je alleen als het je uitkomt.
zoals hierboven al genoemd zou je ook kunnen gaan schoonmaken bij mensen. Daar is heel veel vraag naar.
Klopt inderdaad. Alleen moet je bij Picnic minimaal 16 uur werken, en 6 avonden per week beschikbaar zijn.. Daar zit ik niet echt op te wachten, anders was het wel wat.
pandour4evuh schreef:Mijn advies is om wel je huidige en nieuwe contract goed door te lezen op nevenwerkzaamheden clausules.
Dit kan ook betrekking hebben op werk waar je voor betaald bent en dit kan ook "verboden" worden. Zeker als je Fulltime PLUS (meer als 40 uur) in totaal gaat werken.
Werkgevers hebben namelijk ook een zorgplicht op het gebied van de werktijdenwet en rust.
Goeie! Dit ga ik inderdaad even doen, thanx!
Jullie ideeën zijn echt handig geweest want ik was supermarkten helemaal vergeten.
Ik heb nu gesolliciteerd voor een bijbaan bij de Lidl, hopelijk kijken ze niet op van mn leeftijd