Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat ligt vooral aan hoe mensen het gebruiken (en daar sluit ik mij aan bij nps
)
Wat ik vaak merk is dat het toch wel handig is een Single Point of Truth te hebben voor documentatie - een plek waar iedereen bij kan, en wat daar dan staat is waar. Ik vind het echt niet te doen als iedereen 1000 mailtjes naar elkaar gaat sturen met documenten. Op gegeven moment weet niemand meer wat de laatste versie is, je kan niet samenwerken op een word document en de helft (in ieder geval ik) lees al die mailtjes toch niet. Maar goed, ipv Confluence heb je vast andere documentatieoplossingen. Die overigens allemaal niet te gebruiken zijn als mensen allemaal troep erin gaan zetten
.
Ik werk op de afdeling functioneel- en informatiebeheer. Natascha schreef:...
Maar omdat ik op een software bedrijf werk hebben we niet alleen afdelingen maar ook software. Voor die software willen we ook spaces gaan inrichten. Alleen is er buiten de info van confluence zelf nergens info te vinden wat er nou het fijnst en meest efficiënt werkt.
Hier wordt het dus ook gebruikt voor documentatie van softwareontwikkeling. En... pffft!
)
Diegene is verantwoordelijk voor de opbouw en structuur, en voor het feit dat er uberhaupt wordt gedocumenteerd.
.