Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Tot zover de grote tekst maar....als ik verder lees staat er: Voor de zonnestroom die u zelf opwekt, betaalt u per kwh 0,175. Dit wordt met een jaarnota verrekend.
Dus even samengevat, ik betaal 43,43 per maand en ik betaal 0.175 per kwh opgewekte stroom.
Albert schreef:Ik zou, gezien de discussies in de 2e kamer, nog even rustig afwachten met het plaatsen van zonnepanelen. De vooruitzichten zijn tamelijk ongunstig.
Eve_16 schreef:Met jou verbruik Daffodil kom je op 6 panelen van 420 wp gemiddeld uit, afhankelijk van de ligging van de woning en het soort dak + hellingshoek, wat natuurlijk ook belangrijk is. De aanschafprijs is hier niet heel hoog van. Ik vind het bedrag welke per maand wordt doorgerekend naar jou absurd hoog, met 4 jaar heb je 6 panelen ruim afbetaald en dan betaal je nog extra en dan betaal je nog een deel voor je stroom. Ik zou hier zeker niet mee akkoord gaan.
Echwel schreef:Eleeke verhuurder investeert niets alle kosten liggen bij Wocozon.nl
Alleen voorschot energie int verhuurder vooor Wocozon
Echwel schreef:Eve verdiep je eens in Wocozon
Dat is een bedrijf dat gesponsord wordt door veel partijen en geen winst oogmerk heeft
Wij hebben net dit systeem doorgevoerd bij onze appartementen
daffodil schreef:Dus echwel, ik was er al bang voor dat ik iets niet goed begreep.
Dus heb ik het verkeerd gelezen is die 0.175 dus hetzelfde als die 43,43 per maand. Dat zou inhouden dat ik maximaal 520 euro kwijt ben aan energie en dat was dit jaar dus meer. Dan is het dus wel gunstig.
Ik vind het maar lastige materie.