Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Suzanne F. schreef:Geen. Dat liedje is voor de nabestaanden voor altijd verpest. Er zit altijd een nare herinnering aan. Dus dat wil ik mijn nabestaanden (en dat is alleen mijn dochter) niet aandoen. Geen liedjes, geen koffie en cake en geen ceremonie met poespas. Doe maar zo goedkoop mogelijk. En dus ook geen muziek.
Suzanne F. schreef:Ik kan bepaalde liedjes en met name 1 nummer niet meer horen. Ik moet altijd spontaan huilen dus ik zet hem altijd meteen af. Dit gaat dan om de begrafenis van mijn vader. Van liedjes die op begrafenissen van mensen iets verder weg zijn gedraaid heb ik altijd herinneringen. Ik kan ze wel luisteren maar ik denk altijd aan de begrafenis. Er zit voor mij altijd een smet op.
Suzanne F. schreef:Geen. Dat liedje is voor de nabestaanden voor altijd verpest. Er zit altijd een nare herinnering aan. Dus dat wil ik mijn nabestaanden (en dat is alleen mijn dochter) niet aandoen. Geen liedjes, geen koffie en cake en geen ceremonie met poespas. Doe maar zo goedkoop mogelijk. En dus ook geen muziek.
Memories schreef:Ik wil heel graag muziek op mijn uitvaart. Hier idd ook juist fijne herinneringen aan muziek die op uitvaarten is gedraaid van mensen die me dierbaar waren.
Voor mij: Mooie Dag - Bløf. Ja, ik weet dat het over euthanasie gaat en nee, dat heb ik niet op de planning staanmaar ik vind het zo’n bizar mooi nummer, die moet echt gedraaid worden.
Gebruikers op dit forum: Bytespider, sabine1979, zivazoef en 7 bezoekers