Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje00 schreef:Wellicht heb je hier wat aan: [LZP] Ervaring met vinted
pmarena schreef:Het hangt er ook een beetje vanaf hoe makkelijk je pakjes weg kan brengen. Heb je op loopafstand je pakketpunten zitten dan is het toch weer anders dan wanneer ze zoals hier al snel 10km verderop zitten en je er niet dagelijks langs komt.
Ik zet er in principe geen dingen op voor minder dan 4 euro, want dat vind ik de moeite van inpakken en wegbrengen echt niet waard...ik zal een beetje voor 1 euro in gaan lopen pakken en met de auto op pad gaan, doeiii dan kost het meer dan het oplevert
_Charlot schreef:pmarena schreef:Het hangt er ook een beetje vanaf hoe makkelijk je pakjes weg kan brengen. Heb je op loopafstand je pakketpunten zitten dan is het toch weer anders dan wanneer ze zoals hier al snel 10km verderop zitten en je er niet dagelijks langs komt.
Ik zet er in principe geen dingen op voor minder dan 4 euro, want dat vind ik de moeite van inpakken en wegbrengen echt niet waard...ik zal een beetje voor 1 euro in gaan lopen pakken en met de auto op pad gaan, doeiii dan kost het meer dan het oplevert
Mensen kopen vaak ook niet voor een paar euro, omdat de verzendkosten dan hoger zijn.
Ik zie toch vaker bundels voorbij komen.
En wegbrengen is vaak prima te combineren met boodschappen doen, of op de terugweg van werk.
Ik rij ook niet alleen voor een pakketje naar een pakketpunt.
x_Milou schreef:Alja schreef:Ik heb er miss wel 500 dingen opstaan van een euro, elke euro is er eentje
En weggooien is zonde![]()
Durven jullie iets te kopen bij iemand zonder reviews? Ook nog uit Frankrijk..
Azmay schreef:x_Milou schreef:
En weggooien is zonde![]()
Durven jullie iets te kopen bij iemand zonder reviews? Ook nog uit Frankrijk..
De verkoper krijgt het geld pas als jij zegt dat het ok is. Anders krijg je het terug volgens mij.
Maar alles wat via parijs gaat blijft daar wel ellendig lang hangen en er is ook wel eens iets nooit aangekomen bij mij.