Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:@TS: jij zult bij de afzender, waar je het product gekocht hebt, moeten reclameren dat het product niet aangekomen is bij je. De afzender/verkoper moet dit oplossen met de verzender én zal een nieuw product moeten leveren. Afzender is nl in gebreke gebleven, hij heeft niet geleverd. Dat dat komt omdat hij een pakketdienst gekozen heeft die niet deugt is zijn probleem.
daantjuhhh schreef:Ibbel schreef:@TS: jij zult bij de afzender, waar je het product gekocht hebt, moeten reclameren dat het product niet aangekomen is bij je. De afzender/verkoper moet dit oplossen met de verzender én zal een nieuw product moeten leveren. Afzender is nl in gebreke gebleven, hij heeft niet geleverd. Dat dat komt omdat hij een pakketdienst gekozen heeft die niet deugt is zijn probleem.
In dit geval heeft hij dus wel geleverd. Het is ook daadwerkelijk geleverd. Alleen in de kliko.
Ik zou zelf contact opnemen met post.NL en dan kijken waar het schip strand
daantjuhhh schreef:Ibbel schreef:@TS: jij zult bij de afzender, waar je het product gekocht hebt, moeten reclameren dat het product niet aangekomen is bij je. De afzender/verkoper moet dit oplossen met de verzender én zal een nieuw product moeten leveren. Afzender is nl in gebreke gebleven, hij heeft niet geleverd. Dat dat komt omdat hij een pakketdienst gekozen heeft die niet deugt is zijn probleem.
In dit geval heeft hij dus wel geleverd. Het is ook daadwerkelijk geleverd. Alleen in de kliko.
Popstra schreef:Ik laat mijn paketten enkel nog naar afleverpunten sturen. Kun je het zelf ophalen wanneer je tijd hebt en er toch langs komt, hoef je niet thuis te blijven en ook beter voor het milieu.
chanicha schreef:DHL is hier sowieso een drama en als ik zie dat het via hen verzonden wordt bestel ik het niet