Muizenhuis

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ElfBeau_067

Muizenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-23 13:38

Hoi hoi Bokkertjes,

Sinds een paar jaar ben ik bezeten van het muizenhuis! Zelf ben ik dan nog niet zo goed met m’n “mooie” kartonnen doos met wat verf en behang. Maar misschien dat er wel meer Bokkers zijn die ook muizenhuis en maken en/of leuk vinden. Daarom dit topic (volgensmij heet dat zo). Ik ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt of maken! Ik ben nu bezig met een suikerspin kraampje. Misschien bestaat dit topic al, maar daar heb ik dan overheen gekeken.

Essen roddelt, berken plaagt,
Beuk is koppig, linde klaagt

Een tweeling met als tweeling zus Coco4life

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 13:43

Doe je er dan ook echt muizen in of is het een soort miniatuur huis? Een miniatuur huis heb ik gemaakt. Misschien is dat leuk? Ik kan een foto plaatsen.

Keep calm and love horses

Urbanus

Re: Muizenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 13:45

Wat gaaf! Ik ben gek op de boeken van Karina Schaapman, ik heb het muizenhuis kunnen bewonderen toen het nog in de OBA stond, 10 jaar geleden.

Ik ben heel benieuwd naar je creatie! Ik wacht er mee tot mijn kinderen oud genoeg zijn om mee te doen, de muizen hebben we al, die zitten in een poppenhuis.

quera. Voor altijd en langer

Me. An empath.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-23 13:47

Afbeelding

Urbanus schreef:
Wat gaaf! Ik ben gek op de boeken van Karina Schaapman, ik heb het muizenhuis kunnen bewonderen toen het nog in de OBA stond, 10 jaar geleden.

Ik ben heel benieuwd naar je creatie! Ik wacht er mee tot mijn kinderen oud genoeg zijn om mee te doen, de muizen hebben we al, die zitten in een poppenhuis.

Ik zal wel een fotootje plaatsen! De roze suikerspinnen zijn afkomstig van wol, het witte van het haar van m’n eigen hond :)

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 14:04

ElfBeau_067 schreef:
[ [url=m/RC8eQb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Urbanus schreef:

Ik zal wel een fotootje plaatsen! De roze suikerspinnen zijn afkomstig van wol, het witte van het haar van m’n eigen hond :)

Het haar van je eigen hond is goed gerecycled :D

Keep calm and love horses

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-23 22:06

Ja hè Hannelot, ik ben al een stapje dichterbij bij duurzaam zijn!! :D :D

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 22:18

Wat leuk!! Ben ook fan van het Muizenhuis, maar nog niets gemaakt. Wil het in april aan mijn kleindochter geven voor haar 10e verjaardag en dan maar lekker samen knutselen.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-23 22:48

thequeensmum schreef:
Wat leuk!! Ben ook fan van het Muizenhuis, maar nog niets gemaakt. Wil het in april aan mijn kleindochter geven voor haar 10e verjaardag en dan maar lekker samen knutselen.

Wat leuk! Ik denk dat je kleindochter het heel leuk gaat vinden!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie