Ik zie veel mensen die visioen borden maken voor 2023.
Dit is de mijne

Hoe ziet die van jullie eruit ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silenna schreef:Waarschijnlijk mis ik de hele clue hoor.. Maar waarom zou je dit willen?Zijn het gewoon wat bij elkaar geraapte Pinterestplaatjes? Of wat is het doel ervan?
Shivatjuh01 schreef:Quote van google...
Wat houdt een vision board in?
Een Vision Board is collage van foto's, plaatjes, en citaten van jouw dromen, wensen, en doelen dat moet zorgen voor inspiratie en motivatie. Het is een tastbare, visuele weergave van jouw visie voor jouw toekomst. Het geeft in beeld weer waar jij naartoe wilt; wat jij wilt bereiken.
Silenna schreef:Waarschijnlijk mis ik de hele clue hoor.. Maar waarom zou je dit willen?Zijn het gewoon wat bij elkaar geraapte Pinterestplaatjes? Of wat is het doel ervan?
naranja1 schreef:Waarschijnlijk mis ik de hele clue hoor.. maar waarom zal je als je dat vind hier een reactie plaatsen?
Nielojram schreef:Silenna schreef:Waarschijnlijk mis ik de hele clue hoor.. Maar waarom zou je dit willen?Zijn het gewoon wat bij elkaar geraapte Pinterestplaatjes? Of wat is het doel ervan?
naranja1 schreef:Waarschijnlijk mis ik de hele clue hoor.. maar waarom zal je als je dat vind hier een reactie plaatsen?
Ik snap Silenna wel.
Klik dit topic aan en heb hetzelfde idee als zij.
'Waarom'?
Gebruikers op dit forum: axel_1997, bakstuk, Benzz, Berdien, Bnet, cariena1, chinnie, dioni, DJZ, DotBot, Earth, Florenc, Froukje, Gambler21, JitskeJeldau, Julia_, Julimy, KirstenHorse, Kopmeeuw, Lau07, lique68, Lisetjj, Lisette0, LuCa88, MuffinX, Nicky1963, nimbletje, nutmeg, Ponytante, Qazplm, SentiBot, Sintara, TinusB, Westhof, xKatinkii, XXInKA en 79 bezoekers