Jouw leukste / beste / mooiste momenten van 2022

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Zebrastreep

Jouw leukste / beste / mooiste momenten van 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-22 20:26

Het jaar zit er alweer bijna op , een jaar waarin weer ontzettend veel gebeurd is voor iedereen. We hebben allemaal mindere tijden gehad , maar ik hoop ook allemaal hele leuke en mooie tijden. Om het jaar positief af te sluiten is het denk ik ook fijn om nog eens stil te staan bij de leuke momenten dit jaar!

Ik trap alvast af

1. Overgestapt naar een andere werkgever , één van de beste keuzes geweest dit jaar. Snel een vast team gevonden waarin ik mij snel geaccepteerd en welkom voel. Een hele flinke uitdaging maar geen spijt van dat ik voor mijzelf heb gekozen en nu een top baan met een top team heb. Ik vindt het erg mooi dat ik zoveel gegroeid ben in het werkveld in een vrij korte tijd.

2. Weer eens in een lange tijd een hele leuke verjaardag gehad , ik heb een aantal jaar niet zo lekker in mijn vel gezeten en heb voor het eerst in jaren echt een toffe verjaardag gehad met mensen die dicht bij mij staan. Heb voor het eerst mij echt weer eens jarig gevoeld.

3. Naar hele gave concerten geweest onder ander Stadspark Live met Simple Minds. Guns n' Roses , Lady Gaga en het ABBA concert in Londen.

4. Op een aantal boerderijen met paarden gepast waaronder de stal waar mijn eigen paarden staan. Het is iets kleins maar ik vond het heerlijk om zo dicht bij mijn eigen paardjes te zijn en heerlijk veel tijd met ze door te brengen waaronder op mijn oudje zonder zadel en hoofdstel gezeten om klokslag 12 uur :') Iets met penny meisje zijn.

5. Mijn droom mountainbike gekocht. Uren voor gereisd en een hoop gedoe met het betalen maar ik had toch echt mijn droomfiets in handen. En ook veel leuke ritten op gemaakt en vooral getraind voor een heel groot doel wat ik had.

6. Mee gedaan aan de veldslag om Norg een groot mountainbike evenement waarbij ik 100 km heb uit gefietst en best een goede plaats heb behaald. Ik was bij de finish zo emotioneel en trots het leek net alsof alle ellende van de afgelopen jaren eruit kwam. Daardoor ging ik gelijk op mijn snufferd en werd helemaal uit het moment gehaald :') Maar daar kon ik nog om lachen ik voelde toch al niks meer. Maar die hele tocht heeft mij enorm veranderd op een positieve manier.

7. Mijn oude merrie van 23 werd reserve kampioen bij de stermerries en nam een mooie beker mee naar huis. Mijn jonge merrie van 4 werd opgenomen in het stamboek en voorlopig modelmerrie.

8. Een hele gave vakantie gehad in de UK en voornamelijk Londen , helemaal verlief geworden op de mooie gebouwen en sfeer ( Ik wil terug!) zeker één van de beste vakanties ooit!

9. Al wat ritjes gemaakt op mijn jonge paard. We zijn er nog lang niet maar als het goed ging zat ik met een grote glimlach te rijden.

10. Hele leuke dagen gehad met vrienden en familie en vooral veel gelachen.

11. Het belangrijkste voor het eerst in lange tijden eens volledig genoten vanaf ongeveer april en alles is op en hele positieve en leuke manier veranderd. Ik ben echt een ander en vooral rustiger mens geworden en minder gaan piekeren en echt meer lol gaan hebben.

Ik wil iedereen alvast een fantastisch 2023 wensen en dat al jullie dromen en plannen uit mogen komen!

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-22 13:20

Stiekem even een schopje voordat het jaar om is :')

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 13:35

Leuk topic, goed om te lezen dat je zo te lezen goede keuzes hebt gemaakt :D

Ik was al eerder begonnen met omscholen maar in 2022 haalde ik daadwerkelijk het diploma en ben nog steeds heel blij met m'n carrière switch

In m'n eentje naar het ene pearl jam concert geweest die wel doorging

Voor het eerst wandelingen georganiseerd over paddenstoelen en het was een succes dus dat ga ik dit jaar ook weer doen

Een via ferrata gedaan in noord Spanje, was echt heel gaaf

Naar de musical Aladdin geweest

Met m'n vader van 60 wezen abseilen van de euromast

Naar de filmpremiere van knor geweest

En het beste om te beseffen waar ik regelmatig bij stil sta is hoe gelukkig ik ben met mijn man <3
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 31-12-22 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Goof

Re: Jouw leukste / beste / mooiste momenten van 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 13:39

Ik heb een stacaravan gekocht aan de rand van het bos en dat is de beste beslissing ooit geweest <3

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 13:47

Grootste droom waargemaakt en de papieren tot safari gids gehaald *\o/* daarbij een half jaar als local geleefd op die plek en het echte leven leren kennen en de knoop doorgehakt en in 2023 echt emigreren :)

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 13:47

Gaan samenwonen met het allerleukste vriendje. <3
En samen met hem op vakantie geweest naar Denemarken!

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 14:47

Mijn vriendin zocht contact na me een halfjaar te laten zitten?

Keep calm and love horses

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:09

Afbeelding
Een jaar geleden ons hondje van 17 in laten slapen en na lang nagedacht en later ook gezocht nu sinds een paar weken een nieuw hondje in huis.Onze Toby.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:29

Ik denk dat voor het eerst op mijn eigen paard zitten voor mij het absolute hoogtepunt van 2022 was. <3

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:45

Vliegangst opzij gezet en naar Disney en Universal in Amerika geweest, beste vakantie ooit!

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:46

Mijn hoogtepunt van 2022 was dat ik op het WK frisbee stond met Gizmo, mijn hond van 10 (vorige week 11 geworden).

In 2018 liepen we het mis op 2-tiende punt, toen gehoopt het in 2020 te halen maar toen ging het niet door vanwege corona. Dat was wat mij betreft einde WK-droom want het leek me met een hond van 10 niet haalbaar meer. Maar toch voor de lol wat wedstrijden gestart met een aangepaste routine omdat ie nog zo leuk vindt en tot mijn verbazing haalden we ineens supermakkelijk de punten binnen :D dus in September met een frisbee-vriendin naar Zwitserland geweest voor het WK. We deden echt niet mee om hoog te eindigen en dat wist ik, maar dat we er mochten staan was zo ontzettend gaaf.

Afbeelding

Dennenboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:47

Januari 2022 voor het eerst moeder geworden <3

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 16:17

- Eindelijk naar Canada geweest *\o/*
- Een startkaart aangevraagd en al 5 winstpunten hebben terwijl we van zo onwijs ver gekomen zijn
- Mee gedaan hebben met de Ermelose paardentweedaagse, rijden op de Veluwe met mijn eigen paard is echt een uitgekomen droom!
- Inderdaad ook van baan gewisseld, heerlijk, 10 minuten fietsen naar huis, en 10 minuten fietsen naar paard.
Ik denk dat voor mij 2022 een jaar met alleen maar hoogtepunten is geweest

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 16:56

18 geworden, :j vanaf nu stop ik met tellen. :')
Aanschaf van onze heerlijke kleine tinker. <3 en ook onze droomplek kunnen huren voor de paarden.

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:02

Een nieuwe bewoner in ons huisje gekregen, onze eerste echte eigen hond! En op vakantie met vrienden van ons. En natuurlijk ponykamp!

Essen roddelt, berken plaagt,
Beuk is koppig, linde klaagt

Een tweeling met als tweeling zus Coco4life

Tarico

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:05

Een nieuwe pony gekocht <3 Nog iedere dag zo blij met haar en met de band die ze inmiddels met mijn ruin heeft.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:06

Het WRAN NK fotografen afgelopen juli. Dat waren 3 geweldige dagen. <3

mars_mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:08

Mijn eerste paard gekocht! En in ontzettend weinig tijd, al heel veel verandering gezien in zijn gedrag <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:50

Noorwegen, dat was echt 2 weken lang genieten en m’n ogen uit kijken

Contract aangeboden gekregen bij bedrijf waar ik gedetacheerd zat. Altijd een goeie beloning

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 18:06

Mijn ultieme nummer 1 is denk ik mijn wintersport vakantie. Ik was nog nooit wezen skiën, maar ik vond het echt geweldig.

En ik ben voor het eerst op Pinkpop geweest en dat vond ik ook heel gaaf

I am because you were

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 18:14

Wat een leuk topic! Mooie hoogtepunten allemaal :) hier die van mij:

1. Onze reis door west-Amerika, en dan vooral yosemite
2. Het Sum41/Simple Plan concert
3. De beslissing gemaakt om in 2023 naar een nieuwe carrière toe te werken

Keep your hopes up high and your head down low
Extra 25-04-2000 — 16-09-2023. Wij, voor altijd.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 18:25

Zwanger worden van ons tweede zoontje <3

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 18:35

-Jinx erbij (katje) <3

-Nieuw werk met super lieve en leuke collega's <3

- Belle erbij <3

- HBO Diploma behaald

- Naar zeeland verhuisd en terug.

Een bewogen maar fijn jaar.

~ Belle & Tristan ~
@HaflingerTristan

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 19:05

Gezinsweekend met alle kinderen en kleinkinderen toen mijn man 65 werd, de oudste dochter getrouwd, heerlijke korte vakantie met vrienden in Noord Spanje en een aantal lieve vrienden die bij ons op vakantie kwamen. Plus nieuwe bijna-buren, ook Nederlanders waar het geweldig mee klikt.

Nieuwe uitdaging, ik geef Spaanse les aan beginners, erg leuk om mijn oude vak weer op te pakken.

Webshop - digital art: MoTekent

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:01

Denk dat mijn hoogte punt van dit jaar toch wel dat ik een nieuwe functie heb gekregen op werk inclusief vast contract.

En na 3 jaar kamer huren, heb ik eindelijk vlak voor het eind van het jaar mijn eigen appartementje gekregen.

Het grooste gedeelte van dit jaar bestond voor mij eigenlijk alleen uit dieptepunten. Ik hoop volgend jaar meer hoogte punten mee te maken.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28