-
Zebrastreep
-

Stiekem even een schopje voordat het jaar om is
Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush
-
moonsparkle
-
Leuk topic, goed om te lezen dat je zo te lezen goede keuzes hebt gemaakt
Ik was al eerder begonnen met omscholen maar in 2022 haalde ik daadwerkelijk het diploma en ben nog steeds heel blij met m'n carrière switch
In m'n eentje naar het ene pearl jam concert geweest die wel doorging
Voor het eerst wandelingen georganiseerd over paddenstoelen en het was een succes dus dat ga ik dit jaar ook weer doen
Een via ferrata gedaan in noord Spanje, was echt heel gaaf
Naar de musical Aladdin geweest
Met m'n vader van 60 wezen abseilen van de euromast
Naar de filmpremiere van knor geweest
En het beste om te beseffen waar ik regelmatig bij stil sta is hoe gelukkig ik ben met mijn man
Laatst bijgewerkt door
moonsparkle op 31-12-22 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een
wildplukwandeling
-
Goof
-

Ik heb een stacaravan gekocht aan de rand van het bos en dat is de beste beslissing ooit geweest
-
Nyaleti
-

Grootste droom waargemaakt en de papieren tot safari gids gehaald
daarbij een half jaar als local geleefd op die plek en het echte leven leren kennen en de knoop doorgehakt en in 2023 echt emigreren
-
MarlindeRooz
- Correspondent
-

Gaan samenwonen met het allerleukste vriendje. 
En samen met hem op vakantie geweest naar Denemarken!
-
hannelot
-
Mijn vriendin zocht contact na me een halfjaar te laten zitten?
Keep calm and love horses
-
Britta31
-

Een jaar geleden ons hondje van 17 in laten slapen en na lang nagedacht en later ook gezocht nu sinds een paar weken een nieuw hondje in huis.Onze Toby.
Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.
-
Captain
-

Ik denk dat voor het eerst op mijn eigen paard zitten voor mij het absolute hoogtepunt van 2022 was.
-
L_iek
-
Vliegangst opzij gezet en naar Disney en Universal in Amerika geweest, beste vakantie ooit!
-
TeSzZz
-
Mijn hoogtepunt van 2022 was dat ik op het WK frisbee stond met Gizmo, mijn hond van 10 (vorige week 11 geworden).
In 2018 liepen we het mis op 2-tiende punt, toen gehoopt het in 2020 te halen maar toen ging het niet door vanwege corona. Dat was wat mij betreft einde WK-droom want het leek me met een hond van 10 niet haalbaar meer. Maar toch voor de lol wat wedstrijden gestart met een aangepaste routine omdat ie nog zo leuk vindt en tot mijn verbazing haalden we ineens supermakkelijk de punten binnen
dus in September met een frisbee-vriendin naar Zwitserland geweest voor het WK. We deden echt niet mee om hoog te eindigen en dat wist ik, maar dat we er mochten staan was zo ontzettend gaaf.
-
Dennenboom
-

Januari 2022 voor het eerst moeder geworden
-
Autumnn
-

- Eindelijk naar Canada geweest
- Een startkaart aangevraagd en al 5 winstpunten hebben terwijl we van zo onwijs ver gekomen zijn
- Mee gedaan hebben met de Ermelose paardentweedaagse, rijden op de Veluwe met mijn eigen paard is echt een uitgekomen droom!
- Inderdaad ook van baan gewisseld, heerlijk, 10 minuten fietsen naar huis, en 10 minuten fietsen naar paard.
Ik denk dat voor mij 2022 een jaar met alleen maar hoogtepunten is geweest
-
Anastasia24
-

-
ElfBeau_067
-

Een nieuwe bewoner in ons huisje gekregen, onze eerste echte eigen hond! En op vakantie met vrienden van ons. En natuurlijk ponykamp!
Essen roddelt, berken plaagt,
Beuk is koppig, linde klaagt
Een tweeling met als tweeling zus Coco4life
-
Tarico
-

Een nieuwe pony gekocht
Nog iedere dag zo blij met haar en met de band die ze inmiddels met mijn ruin heeft.
-
Bellatrix
- Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch -

Het WRAN NK fotografen afgelopen juli. Dat waren 3 geweldige dagen.
-
mars_mellow
-
Mijn eerste paard gekocht! En in ontzettend weinig tijd, al heel veel verandering gezien in zijn gedrag
-
Es_ther
-

Noorwegen, dat was echt 2 weken lang genieten en m’n ogen uit kijken
Contract aangeboden gekregen bij bedrijf waar ik gedetacheerd zat. Altijd een goeie beloning
Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!
-
prugelpiet
-

Mijn ultieme nummer 1 is denk ik mijn wintersport vakantie. Ik was nog nooit wezen skiën, maar ik vond het echt geweldig.
En ik ben voor het eerst op Pinkpop geweest en dat vond ik ook heel gaaf
-
Eapy
-

Wat een leuk topic! Mooie hoogtepunten allemaal
hier die van mij:
1. Onze reis door west-Amerika, en dan vooral yosemite
2. Het Sum41/Simple Plan concert
3. De beslissing gemaakt om in 2023 naar een nieuwe carrière toe te werken
Keep your hopes up high and your head down low
Extra 25-04-2000 — 16-09-2023. Wij, voor altijd.
-
Miesemuisje
-

Zwanger worden van ons tweede zoontje
-
_Tristan
-

-Jinx erbij (katje) 
-Nieuw werk met super lieve en leuke collega's 
- Belle erbij 
- HBO Diploma behaald
- Naar zeeland verhuisd en terug.
Een bewogen maar fijn jaar.
-
MoniqueT
-

Gezinsweekend met alle kinderen en kleinkinderen toen mijn man 65 werd, de oudste dochter getrouwd, heerlijke korte vakantie met vrienden in Noord Spanje en een aantal lieve vrienden die bij ons op vakantie kwamen. Plus nieuwe bijna-buren, ook Nederlanders waar het geweldig mee klikt.
Nieuwe uitdaging, ik geef Spaanse les aan beginners, erg leuk om mijn oude vak weer op te pakken.
-
AmyJamess
-

Denk dat mijn hoogte punt van dit jaar toch wel dat ik een nieuwe functie heb gekregen op werk inclusief vast contract.
En na 3 jaar kamer huren, heb ik eindelijk vlak voor het eind van het jaar mijn eigen appartementje gekregen.
Het grooste gedeelte van dit jaar bestond voor mij eigenlijk alleen uit dieptepunten. Ik hoop volgend jaar meer hoogte punten mee te maken.