ik heb eerlijk gezegd geen idee of zo'n berichtje is toegestaan op Bokt. De moderators van dit subforum zijn momenteel allemaal offline; ik wilde eerst even checken maar ga het nu gewoon plaatsen. Krijg vanzelf een berichtje als het niet mag..

Lang verhaal kort; door een brand in het appartementencomplex waar ik woon sta ik twee maanden op straat. Er is noodopvang geregeld in een hotel wat enorm fijn is, maar de hele renovatie etc. gaat minimaal twee maanden duren en er is ons gevraagd zelf onderdak te zoeken.
Dus. Mocht je iemand kennen in omgeving Amsterdam die een huisoppas zoekt in januari/februari.. Hit me up! Ik kan zeker wat bijdragen in huur, alleen bedragen die de gehele eigen huur dekken worden lastig.
Ook ben ik op zoek naar een plekje voor mijn drie vogeltjes.. Ik heb misschien iemand waar ze bij terecht kunnen, maar als back-up:
Ik heb 2 kakariki's en een valkparkiet die nu bij een vriendin staan. Ze zijn bij mij gewend de hele dag buiten de kooi te mogen. Bij die vriendin is los vliegen op dit moment even geen optie, daarom is langer daar langer verblijven eigenlijk geen optie. Als in: dat wil ik de beestjes niet aan doen. Vergoeding voor verzorgen vogels is zeker aanwezig! Ze zijn tam en heel lief. Zitten graag op je schouder en je hoofd

Beetje een long shot en geen idee of het überhaupt is toegestaan, maar wie weet! Dank voor het meedenken..