Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
colette40 schreef:ik heb mijn trap laten wrappen en twee deuren beneden ,nooit meer schilderen en van het voorjaar mijn gevel, ik wil wel vragen of hij fietsen ook doet ?
Autos vliegtuigen stickeren ,dat doet hij allemaal .
tones schreef:https://deplakkerij.nl/
Is in Eerbeek.
Zij hebben mijn auto gedaan.
Erg goed gelukt, en ik denk dat ze een fiets wrappen een bijzonder leuke uitdaging vinden.
.
Ik ben daar nu al zo aan toe ), ga ik naar Megabike in Rotterdam. Naast Gazelle hebben ze ook Giant - Batavus - Sparta - Puky - Rivel - Loeki - Germaan - BSP - Dahon - Koga Miyata - Union - Trek - Qwic - Popal - Bikkel - Volare - Vogue - Bimas - Fuji - Alpina - Hollandia - Pelikaan - Cube - Cortina - Bike Fun Kids - Merida - BBB - E&L Cycles - BSP- Bianchi- Ebike das Origina, en een aantal van deze merken verkoopt mijn vaste fietsenreparateur (die ook veel fietsen verkoopt) niet. leeslampje schreef:Voor meelezers: wrap my bike neemt weer opdrachten aan! Ze zijn wel verhuisd naar België en zitten niet meer in Medemblik.
(nu wil ik prompt weer). Nou ja, voor mezelf geldt: eerst een nieuwe fiets regelen (want op de oude betwijfel ik of ze uberhaupt wel zo netjes kunnen wrappen) en dan een oplossing bedenken voor het kettingslot
en dan zien we wel weer verder. Mocht iemand een ervaring opdoen met Wrapmybike, laat het dan vooral weten!