Alwetend Bokt, ik ben op zoek naar een type jasje waarvan ik niet weet hoe ik moet zoeken. Zo'n 2 jaar geleden een heel fijn jasje bij Miss Etam gekocht waar ik per toeval tegenaan liep. Winkel bestaat niet meer, jasje heeft zijn beste tijd gehad én pas ik niet meer

Een beetje Google werk brengt mij bij het volgende type jasje:

Deze lijkt erg op mijn vorige jasje qua model, geen knoopjes maar 1 blinde sluiting en een wat dikker stofje. Eigenlijk precies wat ik zoek, alleen ik vind het motiefje te heftig.
Ik ben op zoek naar een stevig maar net jasje, géén opstaand kraagje en ook niet het standaard blazer model (2 knoopjes, opstaande kraag en 2 'flappen' op de borst). Ik heb een flinke voorgevel dus ik draag sowieso mijn jasjes niet dicht, maar wil wel een net soort vest kunnen aantrekken waar ik wat aan heb. Geen dun en losvallend stofje, maar aansluitend en netjes. Hoeft ook geen gladde stof te zijn, mag een motiefje hebben maar bovenstaand voorbeeld vind ik eigenlijk net te aanwezig. Jasje mag boven de bil vallen en netjes aansluiten, niet wijd uitlopen.
Hoe heet het jasje wat ik zoek en waar kan ik dit vinden? Help deze vrouw warm de werkdagen door