Nieuwe bluetooth-oortjes, help…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Nieuwe bluetooth-oortjes, help…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 23:02

Mijn Creative Outlier oortjes zijn voltooid verleden tijd… Wat een plezier heb ik met hen beleefd, dus ik ben toch wel een beetje in de rouw

Ik ga bij deze op zoek naar een nieuwe buddie die mij vergezeld van punt A naar punt B.

Wat zoek ik?

- in ear zoals op de foto
- Met een draadje tussen (anders vind ik ze nooit meer terug in mijn handtas...
- ingebouwde microfoon plz
- knopje om naar andere liedjes door te shufflen (zeer belangrijk voor mijn ochtendhumeur…)
- noise cancelling is fijn, maar duur, iets wat wel een beetje dempt is een plus O:)
- bluetooth

Ik heb een iPhone 11 .

Wie o wie heeft dé gouden tip!

Afbeelding

8nnemiek

Re: Nieuwe bluetooth-oortjes, help…

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:17

Voor de Airpods kun je een snoertje kopen, is dat geen idee?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 23:19

De vlakke vorm van airpods doen pijn aan mijn oren :( Het moet echt iets zijn met zo’n rond rubbertje.

Ik was zoooo blij met die creative, voor het eerst in jaren geen pijnlijke oren. Helaas, ik moet mij er toch eens over zetten :’)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:27

Mi_Amore schreef:
De vlakke vorm van airpods doen pijn aan mijn oren :( Het moet echt iets zijn met zo’n rond rubbertje.

Ik was zoooo blij met die creative, voor het eerst in jaren geen pijnlijke oren. Helaas, ik moet mij er toch eens over zetten :’)

De AirPods Pro

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 23:31

Ooh, kijk eens aan! :D Ik zie daar alleen geen knopjes aan om het volume te verstellen of door de klikken naar een volgend nummer…

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:34

AirPod pro heeft wel een knopje, daarmee kan je gesprekken opnemen/ophangen en liedjes doorspoelen/vorige nr/pauze etc. Alleen het volume verstellen gaat op spraak “hey Siri zet volume zachter/harder”

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 00:31

Fresh n rebel twin 2? Besturing is alleen wel gestures ipv knopjes. Maar dit zal je eigenlijk altijd hebben bij nieuwere oordopjes. Die worden bijna niet meer gemaakt met echte knopjes.

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 22:30

Mi_Amore schreef:
Ooh, kijk eens aan! :D Ik zie daar alleen geen knopjes aan om het volume te verstellen of door de klikken naar een volgend nummer…

ik heb de eerste generatie AirPods pro. 1x het stokje aanraken is muziek pauzeren/afspelen. 2x achter elkaar is een nummer voorruit. en dan maakt het niet uit of je via muziek of spotify luistert!

volume regelen doe ik altijd via telefoon zelf, maar kan ook via Siri commando

En als je de AirPods na gebruik in de case doet kun je ze overzichtelijk meenemen en opladen tegelijk. Het voordeel is dat je dan geen draadjes in de knoop hebt zitten als je ze uit je tas haalt :+