Ik vind private lease echt zonde van het geld en het drukt ook behoorlijk op je hypotheek wanneer je die niet hebt en zou willen afsluiten

dat hebben wij dus ook niet gedaan. Belangrijk is om voor jezef op een rij te zetten waar je auto aan moet voldoen want ik neem aan dat je hem in het dagelijks leven meer gebruikt dan voor de trailer?
Een goedkopere auto kopen is een oudere auto met meer kilometers. Auto's zijn gewoon erg duur momenteel.
Hier was de auto nodig voor woon-werkverkeer en moet de trailer kunnen trekken onze 1,5 paards. Maar ook belangrijk dat het een zuinige benzine auto was en ik wou geen oudere auto of een auto met al meer dan 2 ton op de teller.
Wij zijn uitgekomen bij een 5 jaar oude Seat Leon station met een 1,4 tsi motor en 150 pk. De auto is in het dagelijks gebruik super zuinig (1 op 20 loopt die) en trekt de trailer echt met groots gemak. Hij mag 1400 kg trekken. Er hangt ongeveer 1200 achter. Maargoed dan ben je wel 17k verder.
Maandelijkse kosten liggen op 40 euro aan verzekering en 53 euro wegenbelasting. Dus al met al richting de 100 per maand aan vaste lasten.