Hoeveel schoenen heb jij en hoe lang doe je er mee? Hier mijn schoenen, let op het licht is nogal fel waardoor sommige schoenen veel fletser en viezer lijken dan ze zijn

1 paar zwarte all stars nu 14 jaar oud, eigenijk net te klein waardoor ik ze niet vaak draag maar past bijna overal bij, destijds in Amerika gekocht
1 paar all stars paarse gevoerde nu zo'n 6 jaar oud gok ik(in batavia stad gekocht voor 15,-)
1 paar all stars met een soort tetris print heb ik denk ik 2 jaar(ook batavia stad 15,-)
1 paar glitter Allstars die ik aan zou doen met trouwen maar het stond niet bij de jurk die ik had gekozen en ik kon ze niet meer terugsturen dus die zijn zo'n 6 jaar oud

1 paar niet van panama jack maar het lijkt er op, gekocht bij v en d

1 paar helly hansen schoenen met gebreide buitenkant waardoor ik ze bijna nooit aantrek want straks wordt het vies denk al 8 jaar oud
1 paar outdoor anwb enkellaars misschien 3/4 jaar en die wil ik dus eigenlijk vervangen

1 paar witte poema's 2 jaar oud(draag ik alleen als ik weet dat ze niet vies kunnen worden...)

1 paar met veter en rits tot over de enkel van van haren nu iets meer dan 2 jaar oud
1 paar als hierboven met suède minimaal 4 jaar oud
1 paar nike janoski zwart wit denk 5 jaar oud

2 paar echte wandelschoenen (waterdicht en niet waterdicht) waarvan de niet waterdichte van scapino waren en die zijn altijd mee op hike vakanties terwijl ze al 8 jaar oud zijn.
Als ik dit zelf lees denk ik; kom op je hebt al zoveel schoenen

Ik heb een kantoor/casual baan maar daarnaast als bijbaan geef ik ook outdoor excursies en loop ik vaak met de hond.
Nu ben ik benieuwd naar jullie collectie, haha. Ik doe dus wel erg lang met de meeste schoenen, ik kan heel moeilijk afscheid nemen