> Ik kan ivm werk alleen niet 10x per dag mijn telefoon pakken en direct reageren. Mag hier vertraging tussen zitten?
Bij elke beep heb je steeds 15 minuten de tijd, daarna vervalt dat invulmoment. Maar je mag gerust een aantal beeps missen, dat gebeurt best vaak (inderdaad omdat je niet altijd direct je telefoon kunt pakken). We hebben per deelnemer minimaal 17 van de 50 metingen (1/3) nodig om iets met de data te kunnen; hoe vollediger hoe beter uiteraard. De beeps komen ergens tussen 7.30 's ochtends en 22.30 's avonds.
> Ik heb meerdere dieren, kan ik ook meedoen?
We (mijn studiegenoten en de hoofdonderzoekers) kijken in dit onderzoek naar verschillende onderwerpen en onderzoeksvragen. Voor sommige delen hebben we specifiek mensen nodig met maar één dier (en die proberen we nu eerst zoveel mogelijk te vinden); voor andere onderzoeksvragen zijn meerdere huisdieren ook helemaal prima. Als je meerdere huisdieren hebt, ben je dus ook welkom om mee te doen!
Ik heb ook een aantal pb's gekregen -- die beantwoord ik morgenochtend. Bedankt in elk geval!