Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JudithGigi

Berichten: 4219
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:23

Goed door mijn enkel gegaan, wist niet dat je zoveel pijn daaraan kon hebben #)

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:27

Grrr, wacht al een tijdje op een bestelling, gister bericht dat ze het zouden bezorgen. Kijk ik net via t&t, blijkt ik het verkeerde huisnummer te hebben ingevuld..
dus ik de buurvrouw gevraagd, had zij idd een pakketje voor mij bijna aangenomen, maar de bezorger nam het weer mee toen ze zei dat ie voor mij was.

Nu heeft ie het niet bij mij bezorgd maar is het echt retour gegaan Ivm verkeerd adres?

Zo balen.. heb het bedrijf al een berichtje gedaan nu.

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:29

Moestuin schreef:
Stuurt ze nu naar mijn man dat ze binnenkort een filmpje gaat opnemen want ze heeft schrikt dat ons dochter haar anders niet meer herkent (ze zit van begin januari tot eind juni in Spanje, maar ja, ligt weer aan ons dat de herkenning weg zou gaan :+ ) en dat ze ons de gunst vraagt om haar wel nog altijd te verwittigen moest er iets ernstig met ons gebeuren.

Dat filmpje mag ze maken. Aan jullie de keuze of je dat ook daadwerkelijk laat zien aan jullie dochter.
Haar te verwittigen als er iets ernstigs met jullie gebeurt… Bijzonder, want ik denk dan aan gebeurtenissen waarbij jullie dat niet eens zelf meer kunnen doen.

denisesilver

Berichten: 2896
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:31

Captain schreef:
Mijn Bokt is nog steeds groen en de hond ligt alweer vanaf 6u te zeuren. _-:(
Nog 6 dagen..

Oh, ik heb blijkbaar de 1 april grap gemist :')

Ik moet zo nog zitten voor werk -O-

Over Knoopje de poes, heel eerlijk zo'n dier had ik als asiel laten hemelen. Maandelijks een injectie pijnstiller is niet niks, als je daarnaast oud en blind bent en zonder baas zit, ik zou zo'n diertje niet langer willen laten lijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:45

KSHancox schreef:
Oh joh, wat een wet. Dat zou hier geen gezellig bezoekje aan de familierechter worden zegmaar. :+

Nooit overwogen haar te zeggen dat ze erin kan zakken?


Yes. Heb haar nu ook op diverse kanalen uitgeschakeld en zelf geen contact meer. Ze is even rustig geweest maar nu begint ze tegen mijn man. Moet ze geen 2de keer proberen :+


Ineke2 schreef:
Moestuin schreef:
Stuurt ze nu naar mijn man dat ze binnenkort een filmpje gaat opnemen want ze heeft schrikt dat ons dochter haar anders niet meer herkent (ze zit van begin januari tot eind juni in Spanje, maar ja, ligt weer aan ons dat de herkenning weg zou gaan :+ ) en dat ze ons de gunst vraagt om haar wel nog altijd te verwittigen moest er iets ernstig met ons gebeuren.

Dat filmpje mag ze maken. Aan jullie de keuze of je dat ook daadwerkelijk laat zien aan jullie dochter.
Haar te verwittigen als er iets ernstigs met jullie gebeurt… Bijzonder, want ik denk dan aan gebeurtenissen waarbij jullie dat niet eens zelf meer kunnen doen.


Dat zei mijn man ook al: We zullen haar wat laten weten als wij dood zijn _O-

Het is gewoon weer een manier van haar om aandacht te zoeken en toch weer een soort slachtofferrol aan te nemen: Ik zie mijn kleinkind zo weinig dat ik een filmpje moet maken want anders herkent ze mij niet meer en ik weet het niet als er wat ernstig gebeurt. Maar zelfs toen ze nog vaker kwam herkende ons dochter haar niet. Dus ze is niet zo ‘leuk’ dat ze blijft hangen zeg maar :+

pjer
Berichten: 1587
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:25

oh wat een bijzonder stukje wet. Ik snap dat je ook geen trek hebt om er een rechtzaak aan te wijden, dan geef je haar alleen maar meer aandacht. Dan gewoon het minimale maar. Zeker als je dochter haar toch al niet echt herkent.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:43

Ik heb het steenkoud maar moet nog de container vullen met graszoden en bij de weg zetten. Heb geen zin :')

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:31

Ik heb nooit kinderen gewild en altijd een verschrikkelijk hekel aan ze gehad & nog steeds en toch heb ik opeens de laatste 2 dagen rammelende eierstokken en ik wil dat het weggaat. Ik heb zo’n grafhekel aan kinderen en ben mentaal echt niet in staat om er voor te zorgen, dus hopelijk gaat het gevoel snel weg. Ik ben er gewoon oncomfortabel mee.

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:36

Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is :j

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:48

chanicha schreef:
Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is :j


Same. Wat ik van die verschrikkelijke smurf van mij allemaal pik :')

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:59

chanicha schreef:
Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is :j


Dat is nogal een gok

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:13

Niobe schreef:
chanicha schreef:
Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is :j


Dat is nogal een gok
Zeker omdat ze zelf al aangeeft dat ze mentaal niet in staat is om een kind op te voeden. Dat alleen zou al een reden moeten zijn om naar je ratio te luisteren en niet naar je eierstokken. :=

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:16

Niobe schreef:
chanicha schreef:
Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is :j


Dat is nogal een gok

Nou dat en ik denk dat ook meespeelt dat m’n moeder zo onstabiel als wat was (/is) en dat dat nogal erfelijk blijkt. Daarnaast zou ik later geen eens een hond willen omdat je daar verantwoordelijkheid voor moet dragen, er altijd rekening mee moet houden en elke ochtend eruit moet om uit te laten. Ik ben niet geschikt voor het ouderschap, dus m’n baarmoeder/eierstokken/de inboedel moet er gewoon mee kappen.

Edit; wat ik met die hond bedoel te zeggen: als ik dat al geen eens zie zitten (terwijl ik dol op honden ben), dan moet ik ook niet aan kinderen beginnen.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:34

Ach, ik ken een stel wat ooit een hond naar het asiel bracht (rottweiler puber) omdat ze het niet aan konden en beest niet konden opvoeden en paar maanden later een kindje verwachtten. Dus joh, kan best.

Nee gekkigheid. Zeker niet doen als je zo overtuigd bent...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:45

chanicha schreef:
Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is :j


Wat een vreemde reactie op iemand die vol overtuiging aangeeft geen kinderen te willen.

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 23:44

Wil ook absoluut geen kinderen, maar ik wil de kinderen niet opzadelen met de ellende die ik heb met pijn en het onbegrip.

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 23:46

deksel schreef:
Niobe schreef:

Dat is nogal een gok

Nou dat en ik denk dat ook meespeelt dat m’n moeder zo onstabiel als wat was (/is) en dat dat nogal erfelijk blijkt. Daarnaast zou ik later geen eens een hond willen omdat je daar verantwoordelijkheid voor moet dragen, er altijd rekening mee moet houden en elke ochtend eruit moet om uit te laten. Ik ben niet geschikt voor het ouderschap, dus m’n baarmoeder/eierstokken/de inboedel moet er gewoon mee kappen.

Edit; wat ik met die hond bedoel te zeggen: als ik dat al geen eens zie zitten (terwijl ik dol op honden ben), dan moet ik ook niet aan kinderen beginnen.


Ik snapte je voorbeeld hoor!
Goed dat je er zo bewust bij stil staat en :knuffel:

De inboedel := die ga ik onthouden

Anastasia24

Berichten: 2716
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 00:27

Gelukkig vallen dat soort gevoelens te negeren deksel. Super goed van je dat je er niet zomaar aan begint.

hier een hekel aan die modder. Ben het zo zat. Hopelijk droogt het snel met het zonnetje, zandgrond dus moet goed komen. Staan nu wel op de wei en zowieso onder de overkapping\bij voerplekken droge voeten maar mag nu echt wel verdwijnen.

Siggislief

Berichten: 14020
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 06:51

Oh we kunnen elkaar de hand schudden, Deksel.
Behalve dat van de rammelde eierstokken dat heb ik niet, maar dat van hekel hebben aan kinderen wel.

Dat ik eigenlijk best vroeg wakker was geworden, maar kon niet meer slapen. (6.30u)
Maarja, kan dan nu nog even achter de computer kruipen voor dat ik de hele dag tussen de dieren sta.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 06:54

Hondsberoerd opgestaan ;(.

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 06:59

Vandaag mijn eerste dag zelfstandig in mijn nieuwe baan na 3 weken (effectief ongeveer 2 :') ) inwerktijd %)
Ik weet niet of mijn gebrek aan misselijk makende zenuwen een goed teken is, of het begin van het einde :')

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 07:38

Ik word helemaal dol van de loslopende katten van de buren en hun geschijt in de voortuin.
Gisteren de voortuin netjes aan kant gemaakt en nu stinkt het gewoon weer van de drollen. :r
Lekker wakker worden man...

CupCakes_

Berichten: 3344
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 07:53

Dat school mij geen uitstel geeft vanwege intense weken met familie omstandigheden, maar een klasgenoot wel. :Y)

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 07:58

Wat klote voor je cupcake, dat is niet eerlijk :(

Al 1 week lang heftige rugpijn maar ik heb echt het gevoel dat ik me aanstel

JudithGigi

Berichten: 4219
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 08:01

LaPluche schreef:
Ik word helemaal dol van de loslopende katten van de buren en hun geschijt in de voortuin.
Gisteren de voortuin netjes aan kant gemaakt en nu stinkt het gewoon weer van de drollen. :r
Lekker wakker worden man...


Herkenbaar... Wij hebben een van de enige groene tuinen in de straat dus dat is de gemeenschappelijke kattenbak geworden :')