Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denisesilver

Berichten: 2979
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 18:40

Zus en zwager hebben wederom ruzie. Feest.

hagelslag
Berichten: 9210
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 18:43

denisesilver schreef:
Zus en zwager hebben wederom ruzie. Feest.



Feest is het als ze de ruzie hebben bijgelegd _O-

denisesilver

Berichten: 2979
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 18:51

hagelslag schreef:
denisesilver schreef:
Zus en zwager hebben wederom ruzie. Feest.



Feest is het als ze de ruzie hebben bijgelegd _O-

Voor hun ja, niet als je twee kamers verderop kan meegenieten :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41864
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:04

denisesilver schreef:
hagelslag schreef:

Feest is het als ze de ruzie hebben bijgelegd _O-

Voor hun ja, niet als je twee kamers verderop kan meegenieten :Y)

Gewoon mee gaan schreeuwen :)).

Alja

Berichten: 25659
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:22

hagelslag schreef:
denisesilver schreef:
Zus en zwager hebben wederom ruzie. Feest.



Feest is het als ze de ruzie hebben bijgelegd _O-

Ze is al zwanger :+

Roosch

Berichten: 36740
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:23

Kun je dan niet meer aan goedmaakseks doen?!

Maar goed dat ik geen fokplannen heb. :7

denisesilver

Berichten: 2979
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:58

:')

Ik zou graag mijn gehele voortplantingsorgaan laten verwijderen, maar helaas moet je daar als vrouw minimaal 35 voor zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41864
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:00

denisesilver schreef:
:')

Ik zou graag mijn gehele voortplantingsorgaan laten verwijderen, maar helaas moet je daar als vrouw minimaal 35 voor zijn.

En zelfs dan lukt t nog niet per se om toestemming te krijgen :').

denisesilver

Berichten: 2979
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:03

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
:')

Ik zou graag mijn gehele voortplantingsorgaan laten verwijderen, maar helaas moet je daar als vrouw minimaal 35 voor zijn.

En zelfs dan lukt t nog niet per se om toestemming te krijgen :').

Yep, vooral als je geen koters hebt rondlopen. Baas in eigen buik m'n banketstaaf :')

Hilli

Berichten: 22951
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:19

denisesilver schreef:
:')

Ik zou graag mijn gehele voortplantingsorgaan laten verwijderen, maar helaas moet je daar als vrouw minimaal 35 voor zijn.

En knipknip of knipknipXL is nog iets anders dan de hele toko eruit. Dan kom je vervroegd in de overgang incl. bijbehorende gezondheidsrisico's. Dat laatste moet je maar net willen, je arts meestal niet ;-)

denisesilver

Berichten: 2979
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:26

Als het ervoor zorgt dat ik niet maandelijks ligt te creperen van de pijn, heb ik er veel voor over. Met een spiraal is het nu gelukkig redelijk te doen.

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 23:03

Een vriendin die geïrriteerd is omdat ik een afspraak afzeg vanwege mijn moeder die vanavond in het ziekenhuis opgenomen is omdat er weer veel vocht rondom haar hersentumor zit en er een bloeding heeft plaatsgevonden. Ik weet nu even niet of ik boos, verdrietig of geïrriteerd ben, maar het schiet me in ieder geval in het verkeerde keelgat. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 23:13

Lugea schreef:
Een vriendin die geïrriteerd is omdat ik een afspraak afzeg vanwege mijn moeder die vanavond in het ziekenhuis opgenomen is omdat er weer veel vocht rondom haar hersentumor zit en er een bloeding heeft plaatsgevonden. Ik weet nu even niet of ik boos, verdrietig of geïrriteerd ben, maar het schiet me in ieder geval in het verkeerde keelgat. -O-


Wauw... mag je misschien afzeggen om zo'n reden?!! Heel veel sterkte, dat is niet niks.

Soepblik
Berichten: 1172
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 23:16

Lugea schreef:
Een vriendin die geïrriteerd is omdat ik een afspraak afzeg vanwege mijn moeder die vanavond in het ziekenhuis opgenomen is omdat er weer veel vocht rondom haar hersentumor zit en er een bloeding heeft plaatsgevonden. Ik weet nu even niet of ik boos, verdrietig of geïrriteerd ben, maar het schiet me in ieder geval in het verkeerde keelgat. -O-


Allereerst: ontzettend veel sterkte met je moeder (en jou natuurlijk).

Ten tweede: Zo'n "vriendin" zou van mij per direct geen vriendin meer zijn. Wat een achterlijke, egoïstische reactie van haar.

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 23:21

Bedankt beide! Ik moet ook bekennen dat mijn eerste gedachte was “We hoeven helemaal nooit meer af te spreken”, maar praat mezelf dan aan dat ze het vast niet zo bedoelt, … Ik heb wel gezegd dat ik het echt niet oké vind en er op een later moment op terug ga komen. In de tussentijd even goed nadenken, want ergens is dit voor mij wel een grens. Het is ook niet de eerste keer dat ik zo’n reactie vanuit haar krijg.

Telpeva

Berichten: 14844
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 23:31

Lugea schreef:
Een vriendin die geïrriteerd is omdat ik een afspraak afzeg vanwege mijn moeder die vanavond in het ziekenhuis opgenomen is omdat er weer veel vocht rondom haar hersentumor zit en er een bloeding heeft plaatsgevonden. Ik weet nu even niet of ik boos, verdrietig of geïrriteerd ben, maar het schiet me in ieder geval in het verkeerde keelgat. -O-

Wat erg van je moeder, dat klinkt spannend en niet ongevaarlijk. Sterkte voor jullie allebei, wat een rot avond zal dit voor jullie zijn.
Volkomen logisch dat zo'n reactie verkeerd bij je valt, die eerste gedachte die je omschreef dat zou denk ik ook de mijne zijn. Moeilijk hoor, ik zou het inderdaad even parkeren voor nu en focussen op mams :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 00:29

Lugea schreef:
Bedankt beide! Ik moet ook bekennen dat mijn eerste gedachte was “We hoeven helemaal nooit meer af te spreken”, maar praat mezelf dan aan dat ze het vast niet zo bedoelt, … Ik heb wel gezegd dat ik het echt niet oké vind en er op een later moment op terug ga komen. In de tussentijd even goed nadenken, want ergens is dit voor mij wel een grens. Het is ook niet de eerste keer dat ik zo’n reactie vanuit haar krijg.


Pfff ja lastig hoor, wat moet je met zulke reacties. Misschien 'gewoon' even niks en haar in haar sop laten gaar koken; je hebt belangrijker zaken aan je hoofd. Heel veel sterkte nogmaals. :(:)

Schuur_

Berichten: 4915
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 08:15

@Lugea: wat erg dat je in deze situatie zo een k u t reactie krijgt van een vriendin. Misschien heeft ze het niet helemaal begrepen wat er precies aan de hand is? En anders even de vriendschap herevalueren.

@dropneus95: wees nu even sterk en stuur hem helemaal niet terug. Hij heeft je te kakken gezet en voor de bus gegooid en komt nu weer mooie praatjes maken. Hij ziet je niet graag, hij gebruikt je wel graag. Het is superlastig en ik heb er ook jaren over gedaan maar haal je zelfwaarde niet uit dergeljke contacten, op het moment voelt het misschien fijn en bevestigend maar achteraf en tussendoor voel je je gewoon slecht en ga je twijfelen. Laat die man het zelf uitzoeken met zijn vrouw en trek je handen ervan af.

xPabloBokt

Berichten: 9507
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-23 08:47

Klote geslapen zonder reden. Meer half wakker geweest dan geslapen. En ik heb zo'n lange dag..

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 09:31

Vandaag bij de huisarts geweest voor mn teen, ik heb hallux valgus, iets wat vrij ongewoon is bij mijn leeftijd. Op aanraden van de dokter een afspraak maken bij een podotherapeut om hopelijk met oefeningen en eventueel een zooltje de vergroeiing terug te kunnen draaien, of in ieder geval zodanig dat ik er niet dagelijks last meer van heb. Ik mag en kan gewoon mn dingen doen, maar zodra het teveel pijn doet moet ik het rustiger aan doen. Geen citytrips voorlopig :')

xPabloBokt

Berichten: 9507
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-23 09:40

Mijn vriend die gewoon niet naar mij luistert ofzo?

Heb gister of eergister nog tegen hem gezegd. Was meteen opvouwen en wegleggen als je het van de lijn haalt.

Was gister laat thuis dus in het donker thuis gekomen.

Sta ik net op, staat er dus een volle wasmand met niet opgevouwen wasgoed midden in de slaapkamer.

Ik heb hier een paar weken terug de hele dag staan zwoegen om die slaapkamer rustig en leefbaar te maken en hij LUISTERT GEWOON NIET.

Verdomme, ik word hier zo niet goed van. poedersuiker dat je ADD hebt maar ik zeg al zeven jaar dezelfde dingen en ik word het echt een beetje zat.

Telpeva

Berichten: 14844
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 09:44

Mensen met honden die hun dier midden in de nacht uitlaten op klompen, los laten lopen en vervolgens er naar gaan roepen, en blaffende honden midden in de nacht. Ik heb zo onwijs rot geslapen door die lui

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41864
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 09:49

xPabloBokt schreef:
Klote geslapen zonder reden. Meer half wakker geweest dan geslapen. En ik heb zo'n lange dag..

Volle maan. Dat is bij mij altijd een issue :+.

Marcella

Berichten: 36876
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 09:53

En nog steeds buikpijn. Ene kant twijfel ik om huisarts te bellen gezien ik toch niks krijg. Vermoed namelijk geïrriteerd maagslijmvlies door de rotzooi van de bijholten die rommelen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33875
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 09:57

Ik droomde vannacht dat ik een hond had. Werd weer wakker zonder hond. -O-