Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:35

Klopt San!
Wij hebben ook heel lang zelf gemalen en met kokend water opgegoten maar ik kan niet meer zo lang staan.
Eerst een machine gehad die de bonen maalde, wat een £$¥§ding om schoon te maken en nu de Nespresso die ik op vakantie in mijn koffer prak.

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:45

fleurtjeuh schreef:
We hebben sins een paar weken een dolce gusto apparaat.
En we hebben al een paar verschillende merken geprobeerd, maar de dure Starbucks cupjes zijn het lekkerst -O-

Heb je al eens gekeken bij de site van kaffekapslen? Daar verkopen ze ook meerdere budget merken, en een aantal merken met smaakjes die je hier niet in de winkels vind. Ik vind hun merken Dolce Vita en Gimoka goed te doen, Gimoka voor gewoon koffie, Dolce Vita voor hippe smaakjes koffie.
Scheelt flink in prijs, wel een wat langere levertijd want het komt uit Denemarken

purny

Berichten: 27524
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 11:55

Jup, ik bestel de nespresso bij kaffekapslen. Scheelt echt een hoop.
Hier de ergernis van nog steeds verkouden zijn met alle toeters en bellen.

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 12:00

Hier ook verkouden. Wat blijft hangen. Conditie van een vaatdoek en blijf hoesten.
Ik ben het helemaal zat.

purny

Berichten: 27524
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 12:03

Dammie schreef:
Hier ook verkouden. Wat blijft hangen. Conditie van een vaatdoek en blijf hoesten.
Ik ben het helemaal zat.

Ik ben al bijna 2 weken onderweg. En mijn puffer is kapot... astmatisch zijn en verkouden zijn is niet fijn

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 12:09

purny schreef:
Jup, ik bestel de nespresso bij kaffekapslen. Scheelt echt een hoop.
Hier de ergernis van nog steeds verkouden zijn met alle toeters en bellen.


De Nespressocups :oo
Ik heb een aantal maanden geleden gezocht maar kon ze niet vinden.

Edit, ik zie het al, ze hebben niet de Nespressocups Arpeggio -O-

Optiwolk

Berichten: 4785
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 12:17

Ik heb een koffiemachine met bonen, een perculator, een Senseo en zo’n tinnen cafetière.
En ja, die zijn van mij want ik ben de enige in t huishouden die koffie drinkt.
Ik leef op en voor koffie. Mjam.

Mijn Volvo wil ook nog wel eens overreageren als in te gezwind naar de haag toe rijd op stal. Zit zo’n voetgangers rem systeem op.
Hij is gelukkig oud genoeg dat dat het enige systeem is haha.

De elektrische auto van m’n vader die bekijkt op de een of andere manier op de gps wat er aan komt en besluit dan zelf vermogen te minderen, want dan is hij zuiniger. Hij gaat dus automatisch vertragen voor een rond punt enzo.
Dik probleem dus als de gps niet up to date is.
Geef mij maar mijn ouderwetse, handgeschakelde diesel hoor.

Ik heb mijn (feest)make up gisteren zo goed aangebracht dat ik er hem niet af krijg. Wordt leuk straks op stal, was een 90’s party en heb zilver, paars en felblauwe oogschaduw gecombineerd.

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 13:03

Telpeva schreef:
fleurtjeuh schreef:
We hebben sins een paar weken een dolce gusto apparaat.
En we hebben al een paar verschillende merken geprobeerd, maar de dure Starbucks cupjes zijn het lekkerst -O-

Heb je al eens gekeken bij de site van kaffekapslen? Daar verkopen ze ook meerdere budget merken, en een aantal merken met smaakjes die je hier niet in de winkels vind. Ik vind hun merken Dolce Vita en Gimoka goed te doen, Gimoka voor gewoon koffie, Dolce Vita voor hippe smaakjes koffie.
Scheelt flink in prijs, wel een wat langere levertijd want het komt uit Denemarken

Ja er is momenteel een grote bestelling onderweg naar ons toe *\o/*

@marocje
Je bent welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 13:17

Ik probeer me niet teveel te ergeren aan m'n huisgenoot nu ik weet dat hij weggaat, maar serieus, je afval gewoon in de tuin pleuren of toch in de container duwen terwijl die al vol zit, wetende dat hij dan niet wordt geleegd als de klep niet dicht kan. :n (En we moeten daarnaast ook nog een ruime week met die containers... Echt, waar halen ze dat afval ook allemaal vandaan; twee mensen die in minder dan een week tijd drie kliko's tot de nok toe weten te vullen. :wow: ) Mag hopen dat hij niet aan een nieuw huurhuis komt - of in ieder geval niet via een letting agent, want die vragen eigenlijk altijd referenties aan vorige verhuurders voordat ze een nieuwe huurder aannemen. := Dus succes met wonen in een krot waar de schimmel op de muren staat. :')

Siers83

Berichten: 7364
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 13:33

Ahhhhhhh! Ik zit op videoland een serie te kijken en opeens zwart beeld! Gelijk paniek of de tv stuk is, maar nee gelukkig niet. Is de kloteapp van videoland die weer eens uitvalt

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 13:55

Zit er zo doorheen met alles.
Lijf doet zeer waardoor ik niks kan > hele dagen op de bankhangen is funest voor m'n mentale gezondheid. Manman, krijg niks meer uit handen. En wat ik wil kan ik lichamelijk niet.
Klachten zijn eindelijk aan het verbeteren maar eer ik mentaal weer fitter bent gaat wel ff duren.

En gruwelijke heimwee naar Zuid Afrika. Kan nog niks regelen voor m'n emigratie want moet m'n spaarrekening nog verdubbelen :=
Het leven is zoveel leuker daar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 14:04

We moeten ons boodschappenbudget alweer verhogen :').

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 14:46

Siersma schreef:
Ahhhhhhh! Ik zit op videoland een serie te kijken en opeens zwart beeld! Gelijk paniek of de tv stuk is, maar nee gelukkig niet. Is de kloteapp van videoland die weer eens uitvalt

Ik kreeg videoland ook al niet opgestart. Kijk nu via mijn telefoon op de tv.

maralyn

Berichten: 10437
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 14:48

Dat mijn merrie bij mijn aller eerste officiële wedstrijd alles bij elkaar heeft lopen gillen, waardoor ze afgeleid was en moeilijk te rijden :')

Uit eindelijk de eerste proef geen winstpunt.
Maar de tweede proef heb ik haar even wat meer aan de tand gevoeld, en reed ik 192,5

Ik mag niet klagen. Nu kilometers maken.

Siers83

Berichten: 7364
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 15:02

wyoming schreef:
Siersma schreef:
Ahhhhhhh! Ik zit op videoland een serie te kijken en opeens zwart beeld! Gelijk paniek of de tv stuk is, maar nee gelukkig niet. Is de kloteapp van videoland die weer eens uitvalt

Ik kreeg videoland ook al niet opgestart. Kijk nu via mijn telefoon op de tv.

Opnieuw opgestart en daarna wel weer kunnen kijken via de app via kpn. Maar wat een gezeik altijd met de app

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 15:05

Weer eens een cursus met erg bijzondere voorwaarden. :roll:

Je moet de artikelen elke keer uitgeprint meenemen naar de colleges en alles perfect voorbereid hebben anders word je er uit gezet. :roll:

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-23 15:16

Lekker milieubewust :')

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 15:36

Hele dag beetje raar duizelig/draaierig. Best vervelend, mag nu wel even ophouden.

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 15:49

Vanacht om 3u een appje dat die spijt heeft dat die zo gereageerd heeft en wilt praten. Hij heeft echt geen flauw idee hoeveel pijn die mij heeft gedaan door zo te reageren. Vandaag verdient die nog even geen antwoord. Morgen zal ik er nog eens over na denken.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:00

Dropneus95 schreef:
Vanacht om 3u een appje dat die spijt heeft dat die zo gereageerd heeft en wilt praten. Hij heeft echt geen flauw idee hoeveel pijn die mij heeft gedaan door zo te reageren. Vandaag verdient die nog even geen antwoord. Morgen zal ik er nog eens over na denken.

Sorry, het is uiteraard geheel jou keuze, maar wat mij betreft zou die gast überhaupt geen antwoord verdienen. Heel hard gezegd: Jij bent voor hem niet meer dan een late night snack. Niet de snack die je elke dag wil, maar die snack die je wil als de omstandigheden er om vragen. Als jij echt de persoon was geweest waarmee hij zijn leven zou willen delen, zou jij geen geheim zijn geweest en wat hij al lang bij zijn huidige partner weg gegaan.

Ik snap dat je verliefd bent en dat je met hem verder zou willen, maar bescherm je zelf... deze gast is het niet waard!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:02

Dropneus95 schreef:
Vanacht om 3u een appje dat die spijt heeft dat die zo gereageerd heeft en wilt praten. Hij heeft echt geen flauw idee hoeveel pijn die mij heeft gedaan door zo te reageren. Vandaag verdient die nog even geen antwoord. Morgen zal ik er nog eens over na denken.

Ja, jij bent wel echt de persoon die de meeste pijn is aangedaan in dit verhaal 8)7.

Optiwolk

Berichten: 4785
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:20

_San87_ schreef:
Dropneus95 schreef:
Vanacht om 3u een appje dat die spijt heeft dat die zo gereageerd heeft en wilt praten. Hij heeft echt geen flauw idee hoeveel pijn die mij heeft gedaan door zo te reageren. Vandaag verdient die nog even geen antwoord. Morgen zal ik er nog eens over na denken.

Ja, jij bent wel echt de persoon die de meeste pijn is aangedaan in dit verhaal 8)7.


Dat heeft dropneus niet gezegd.
Of jij t nu juist of fout vind maakt geen reet uit, als dropneus zich gekwetst vind is dat haar goed recht.

Als je vind dat dropneus niet mag klagen want iemand anders heeft het erger, ga dan ergens in een derdewereldland gaan helpen ipv hier te klagen, want die mensen hebben het erger dan jou.

Iedereen heeft recht op z’n eigen probleem.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:24

Optiwolk schreef:
_San87_ schreef:

Ja, jij bent wel echt de persoon die de meeste pijn is aangedaan in dit verhaal 8)7.


Dat heeft dropneus niet gezegd.
Of jij t nu juist of fout vind maakt geen reet uit, als dropneus zich gekwetst vind is dat haar goed recht.

Als je vind dat dropneus niet mag klagen want iemand anders heeft het erger, ga dan ergens in een derdewereldland gaan helpen ipv hier te klagen, want die mensen hebben het erger dan jou.

Iedereen heeft recht op z’n eigen probleem.

Wat mij betreft klaagt ze een het eind naar de maan en terug. Ik vind de klacht hypocriet, volgens mij mag dat ook gewoon.

Rij nu maar weer verder op je high horse.

DuoPenotti

Berichten: 29746
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:27

M_D_H schreef:
Dropneus95 schreef:
Vanacht om 3u een appje dat die spijt heeft dat die zo gereageerd heeft en wilt praten. Hij heeft echt geen flauw idee hoeveel pijn die mij heeft gedaan door zo te reageren. Vandaag verdient die nog even geen antwoord. Morgen zal ik er nog eens over na denken.

Sorry, het is uiteraard geheel jou keuze, maar wat mij betreft zou die gast überhaupt geen antwoord verdienen. Heel hard gezegd: Jij bent voor hem niet meer dan een late night snack. Niet de snack die je elke dag wil, maar die snack die je wil als de omstandigheden er om vragen. Als jij echt de persoon was geweest waarmee hij zijn leven zou willen delen, zou jij geen geheim zijn geweest en wat hij al lang bij zijn huidige partner weg gegaan.

Ik snap dat je verliefd bent en dat je met hem verder zou willen, maar bescherm je zelf... deze gast is het niet waard!

Hier ben ik het mee eens.
Vannacht zal hij zijn kwakje niet bij zijn vrouw hebben kunnen lossen. Daar ben jij goed voor.
En daarom ben jij nog steeds dat geheim geweest. Jij betekent niets voor hem. Dan was hij al maanden in scheiding en wist zijn vrouw van jou.

Wel maak je nu samen met hem een huwelijk stuk.
Oké als jij dat niet doet zoekt hij wel een ander die zijn kwakje wil.
Maar voor nu was jij dat.

Dus blokkeren die gast. Jij hebt toch wel meer eigenwaarde?

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 17:30

Ik weet heus wel dat dit soort reacties er ook zijn. Ik kan ze gelukkig ook wel hebben, want ja ik weet echt wel dat wat wij gedaan hebben niet juist is. Er zullen genoeg mensen zijn die je daarop veroordelen, er zijn er ook genoeg die het wel begrijpen. Oh en mijn schuldgevoel was er in het begin ook zeker. Maar ik was te zwak om hier tegen te blijven vechten, geef ik gelijk toe. Want zeg nou zelf.. als je de aandacht krijgt die je graag wilt hebben van een persoon, dan voel je je vanzelf gelukkig. Goed te praten valt het zeker niet. Hypocriet, oh ja vast wel. Naïef om te denken dat die toch uiteindelijk voor jou kiest, oh absoluut. Gelukkig was er verder niemand bij en is oordelen heel makkelijk.