Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14731
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:28

Nou, in een ergernis topic mogen van mij liters snot voorbij komen. Als dat je ergernis van de dag is, dan.... tja, dan zet je dat in dit topic.

Ik zit sinds gisteren weer aan de Ventolin. Dat is echt heeeeel lang geleden. Ik piep als een ouwe schuurdeur en ik snurk snachts weer. Zal wel een overblijfsel zijn van mijn Covid drie weken geleden. Op naar het voorjaar!!

Femke_Tweety

Berichten: 12001
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:42

Pluisje1998 schreef:
Aan mijn hoofd en de gigantisch overtrokken reacties die ik op dingen kan hebben. Nee brein, als een appgesprek stilvalt betekent dat niet meteen dat iemand je niet aardig vindt.

Mijn hoofd moet van zoiets altijd meteen iets heel groots maken, en het is zo vermoeiend


Een beetje dit idee?

Afbeelding



Het ís er wel, maar het is een kwestie van perspectief hoe groot/ernstig/gevaarlijk het is?




(Het feit dat dit plaatje op mijn telefoon staat zegt ook iets over mijn hoofd dus... :') )

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:59

Die foto is echt geweldig _O-

Helaas niet zo geweldig nieuws gehad over mijn ribben. Valt een beetje tegen

Sodera

Berichten: 5305
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:12

Aan de batterij van mijn (computer) muis...

Of nee.. Eigenlijk meer aan mezelf.

De batterij van mijn muis is al een week bijna leeg dus hij loopt af en toe even vast. Dat irriteert me al sinds vorige week maar ik heb nog steeds niet, 10 m verderop, een nieuwe batterij gepakt.

Goed. Dat ga ik nu even doen

Zebrastreep

Berichten: 9783
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:24

De buurman die al tig keer zijn deur naar de garage open en dicht gooit. Vent hou eens op met ijsberen

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:31

Gefeliciteerd mwm met je verjaardag Y)(^)

chanicha

Berichten: 12167
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:39

MWM gefeliciteerd *\%/* Y)(^)

Roodvos

Berichten: 6676
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:52

MWM gefeliciteerd :)F Y)(^)



Sodera schreef:
Aan de batterij van mijn (computer) muis...

Of nee.. Eigenlijk meer aan mezelf.

De batterij van mijn muis is al een week bijna leeg dus hij loopt af en toe even vast. Dat irriteert me al sinds vorige week maar ik heb nog steeds niet, 10 m verderop, een nieuwe batterij gepakt.

Goed. Dat ga ik nu even doen

Vanwege deze ergernis ben ik jaaaaren geleden al gestopt met draadloze muizen en heb ik gewoon weer muizen met een staartje draadje. Scheelt zoveel ergernis (en chemisch afval :7 ).

Zebrastreep

Berichten: 9783
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:56

MWM gefeliciteerd *\o/*

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:12

rien10 schreef:
Nou, in een ergernis topic mogen van mij liters snot voorbij komen. Als dat je ergernis van de dag is, dan.... tja, dan zet je dat in dit topic.

Ik zit sinds gisteren weer aan de Ventolin. Dat is echt heeeeel lang geleden. Ik piep als een ouwe schuurdeur en ik snurk snachts weer. Zal wel een overblijfsel zijn van mijn Covid drie weken geleden. Op naar het voorjaar!!

Nou, ik weet niet, ik vind dit lastig om te beoordelen...
Je kan natuurlijk niet met iedereen rekening houden, zoals een pagina hiervoor zo mooi gedemonstreerd werd toen het over eten ging wat een eetstoornis zou triggeren...
Maar aan de andere kant hebben sommige mensen wel enorm de neiging om contant over snot, poep, bloed, slijm, kots, oprispingen, en vieze geurtjes te praten.

Ik denk niet dat je dat kan verbieden, zeker niet als een pagina eerder collectief gemeld werd dat je niet met iedereen rekening kan houden, maar ik als beelddenker wordt ook niet altijd even gelukkig van al die vieze berichten en vraag mij soms gewoon oprecht af waarom dit gedeeld moet worden, ik bedoel maar: Ken je dan geen schaamte dat je dit maar gewoon deelt of... Ik zelf heb namelijk vaak schijt aan bepaalde zaken, maar dit zou ik dus nooit op internet zetten :') :+

Dan mijn ergernis: Long Covid en verkoudheid is echt een horror combinatie en verder zou ik gewoon graag een dag vrij willen hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:20

M_D_H schreef:
rien10 schreef:
Nou, in een ergernis topic mogen van mij liters snot voorbij komen. Als dat je ergernis van de dag is, dan.... tja, dan zet je dat in dit topic.

Ik zit sinds gisteren weer aan de Ventolin. Dat is echt heeeeel lang geleden. Ik piep als een ouwe schuurdeur en ik snurk snachts weer. Zal wel een overblijfsel zijn van mijn Covid drie weken geleden. Op naar het voorjaar!!

Nou, ik weet niet, ik vind dit lastig om te beoordelen...
Je kan natuurlijk niet met iedereen rekening houden, zoals een pagina hiervoor zo mooi gedemonstreerd werd toen het over eten ging wat een eetstoornis zou triggeren...
Maar aan de andere kant hebben sommige mensen wel enorm de neiging om contant over snot, poep, bloed, slijm, kots, oprispingen, en vieze geurtjes te praten.

Ik denk niet dat je dat kan verbieden, zeker niet als een pagina eerder collectief gemeld werd dat je niet met iedereen rekening kan houden, maar ik als beelddenker wordt ook niet altijd even gelukkig van al die vieze berichten en vraag mij soms gewoon oprecht af waarom dit gedeeld moet worden, ik bedoel maar: Ken je dan geen schaamte dat je dit maar gewoon deelt of... Ik zelf heb namelijk vaak schijt aan bepaalde zaken, maar dit zou ik dus nooit op internet zetten :') :+

Dan mijn ergernis: Long Covid en verkoudheid is echt een horror combinatie en verder zou ik gewoon graag een dag vrij willen hebben :+
Het blijft altijd lastig inderdaad, maar als er al meermalen door meerdere mensen gevraagd is om de details van bepaalde zaken waar lichaamssappen en ander lichaamsresidu bij komen kijken achterwege te laten, snap ik niet zo goed waarom je dat nog steeds zou posten. Van 'm'n holtes zitten vol snot' zullen maar weinig mensen over hun nek gaan, maar een uitgebreide beschrijving van de groene drab die uit je neus komt zetten is weer het andere uiterste. :)) De woorden 'poep' of 'snot' an sich zullen (hopelijk) weinig mensen aanstoot aan nemen, maar ik hoef niet te weten of het reutelend je reet uit komt zetten of als een mooie gladde worst, en ik hoef al helemáál niet te weten hoe het ruikt. :') Bij mijn ergernis over mijn huisgenoot die de douche als bidet gebruikt en het niet goed schoonmaakt, kunnen mensen zich zelf ook wel een voorstelling maken, ik hoef dat niet in detail te beschrijven en daar zit hem de crux. :=

Aaaaaanyway: gefeliciteerd, MWM! *\o/*

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:25

Ik ben nu zo gelukkig met je gedetailleerde uitleg :') _O-

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:28

Annet_Dottie schreef:
Urbanus schreef:
Misschien oliebol niet op jezelf betrekken.


Praat anders even normaal allemaal hier ofzo, mijn god wat een gescheld en raar taalgebruik heeft iedereen hier ineens tegen elkaar. Bepaal zelf wel of ik het op mezelf betrek of niet vind de manier waarop het gezegd word niet netjes, of ik het nou op mezelf betrek of in het algemeen ;) maar blijkbaar is het ineens hier normaal geworden om continu op elkaar te reageren terwijl ik dacht dat het altijd een topic was waar iedereen gewoon even z'n hart kon luchten. Kan niet meer zonder commentaar.. Bah


Stel je niet zo aan. Dingen lekker op jezelf betrekken en miepen over hoe andere mensen op elkaar reageren is gewoon niet nodig. Klaar.

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:35

Dank jullie wel! :):) Voel ik me toch een beetje jarig.

Verder gebeld dat de monteur die tussen half 1 en half 5 zou komen nu al zo uitloopt dat ze niet weten of hij komt vandaag. Je zou maar vrij gevraagd hebben := Kon kiezen om af te wachten of nieuwe afspraak, maar nieuwe afspraak duurt weer x aantal dagen tot weken en ik wacht al bijna 2 weken met amper slaap hierdoor :+

Dus ik wacht maar af of hij komt. Ondertussen taart bakken en zelf opeten.

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:07

Gefeliciteerd!

Eenpersoonstaart is de beste taart :))

rien10
Berichten: 14731
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:12

Gefeliciteerd. En een stukje taart voor de monteur.

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:17

Fly_high schreef:
Gefeliciteerd!

Eenpersoonstaart is de beste taart :))


Het is cake geworden die nu in de oven staat. Maar die krijg ik niet in mijn eentje op :') ga het wel proberen natuurlijk. En zal ouders ook een plakje geven :+

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:18

Gefeliciflaps MWM!
Nu heb ik ook zin in wat lekkers Y)(^) geniet er van!

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:19

Gefeliciteerd! Ik ook!

Anastasia24

Berichten: 2716
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:20

Stilletjes opzoek naar iemand voor mijn haflinger... krijg ik een poging tot discussie waarin ze het echt niet beter krijgen dan bij haar want... paarden komen 4 uur buiten en ze is wel een heel uur bezig met ze! Ohja en 3x per dag hooi, staan maar 4-5 uur zonder... De paarden op de paddockparadise zijn ongelukkig... ok _-:(

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:21

Urbanus schreef:
Annet_Dottie schreef:

Praat anders even normaal allemaal hier ofzo, mijn god wat een gescheld en raar taalgebruik heeft iedereen hier ineens tegen elkaar. Bepaal zelf wel of ik het op mezelf betrek of niet vind de manier waarop het gezegd word niet netjes, of ik het nou op mezelf betrek of in het algemeen ;) maar blijkbaar is het ineens hier normaal geworden om continu op elkaar te reageren terwijl ik dacht dat het altijd een topic was waar iedereen gewoon even z'n hart kon luchten. Kan niet meer zonder commentaar.. Bah


Stel je niet zo aan. Dingen lekker op jezelf betrekken en miepen over hoe andere mensen op elkaar reageren is gewoon niet nodig. Klaar.

Als jij weer eens gaat werken moet je eens denken aan de opleiding van politie agente.
Denk dat die pet jou echt goed gaat staan en dat je met je natuurlijke overwicht alles in goede banen kunt lijden.

En nee dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch of onaardig maar ik denk echt dat het een job is die bij je past.
Mocht ik het verkeerd hebben,sorry

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:24

Of voorzitter van de tweede kamer

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:25

Niobe schreef:
Of voorzitter van de tweede kamer

Das miss iets te hoog gegrepen.

DuoPenotti

Berichten: 29722
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:26

Haha, ik denk juist dat dat geen goed vak is :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 14:27

"Als jij weer eens gaat werken "??? Vind ik niet echt aardig Alja.