Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Vjestagirl schreef:Ik zou zeggen dat je niet kan beginnen te begrijpen wat ze doormaken, maar dat je aan ze denkt, en dat je vooral niet moeten twijfelen als je iets voor ze kan doen.
senna21 schreef:Vjestagirl schreef:Ik zou zeggen dat je niet kan beginnen te begrijpen wat ze doormaken, maar dat je aan ze denkt, en dat je vooral niet moeten twijfelen als je iets voor ze kan doen.
Wat ook waardevol kan zijn, is om ook in de komende maanden/ jaar eens langs te gaan of een kaart/ berichtje te sturen.
Sellyxx schreef:Wat heftig zeg. Is het kind plotseling overleden? Of na ziekte oid? En hoe oud is hij/zij geworden?
Dit zijn geen vragen uit nieuwsgierigheid hoor, meer voor de info om dat te kunnen verwerken in n berichtje.
Goof schreef:Sellyxx schreef:Wat heftig zeg. Is het kind plotseling overleden? Of na ziekte oid? En hoe oud is hij/zij geworden?
Dit zijn geen vragen uit nieuwsgierigheid hoor, meer voor de info om dat te kunnen verwerken in n berichtje.
Beide kinderen hadden een zeer zeldzame ziekte, ze zijn 21 en 17 geworden.
Bedankt allemaal, ik zie dat we in dezelfde richting denken.
Tiggs schreef:Ik zou schrijven dat je aan ze denkt. Niet dat je 'er geen woorden voor hebt' of 'sprakeloos bent' of iets dergelijks, want dan betrek je het opeens op jezelf (vind ik, hier zal lang niet iedereen het mee eens zijn).
Gebruikers op dit forum: _Hinneke, _Lois_, anjali, Bommeltje_, bonnielau, Chrizta, ComscoreBot, Doritos, Essie73, Esther, Gambler99, Googlebot, Granoek, heidy_wilco, JoT, kionasuppie, Koekie_186, kreekie, meggiemeg, Melissaaaaa, MuffinX, Nieknollie, Niwla, noviceh, pony33, RoronaZorro, Sica, Sintara, WendyShet, xSannee, Zoolgangster en 63 bezoekers