Goede panty gezocht

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 22200
Geregistreerd: 21-03-05

Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-22 21:26

Een tijdje terug kocht ik een panty bij Hema, niet de goedkoopste dat vertrouwde ik niet maar letterlijk een dag later kreeg ik er een ladder in :Y) ik heb ook een thermo panty van hema want ik heb het altijd heel snel koud maar die zakt heel erg af.

Ik wou overstappen op vaker jurkjes dragen maar nu heb ik steeds weer broeken aan alleen door vervelende panty's. Wie heeft er tips? Ik wil er best wel wat aan uitgeven maar dan wel dat het ook goed is, nu vind ik het echt zo zonde van het geld.

marleen_88

Berichten: 14384
Geregistreerd: 21-05-04

Re: Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:29

Welke panty had je van de hema?

Ik ben juist heel tevreden over de
hemapanty's die ik heb. Kan ze vaker dragen, wassen en ladders heb ik er nog nooit in gehad.

Saintelette

Berichten: 3205
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:31

Ik loop dus echt tegen precies hetzelfde aan. Ik vind dunne panty’s veel mooier dan die dikke dingen, maar ze zijn echt dezelfde dag nog kapot. Wil best wat meer betalen, maar dan moeten ze wel langer mee gaan dan 1 dag..

Mloes

Berichten: 5187
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:33

Panty’s van Scholl (rond de 20 euro) of Oroblu (12 euro)! 20 denier, maar blijven lang goed en mooi. Hema kan ook, dan kies ik die van 40 denier van rond de 7 euro. Maar vind 20 denier mooier, dus dan kom ik bij die duurdere merken uit.

moonsparkle
Berichten: 22200
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-22 21:34

marleen_88 schreef:
Welke panty had je van de hema?

Ik ben juist heel tevreden over de
hemapanty's die ik heb. Kan ze vaker dragen, wassen en ladders heb ik er nog nooit in gehad.


Welke precies weet ik niet, maar een was dus een thermopanty wel heerlijk warm maar zakt af, de ander was misschien 20 of 40 denier zwart mat en iets van 8 euro geloof ik binnen een dag stuk

Mloes

Berichten: 5187
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:41

moonsparkle schreef:
marleen_88 schreef:
Welke panty had je van de hema?

Ik ben juist heel tevreden over de
hemapanty's die ik heb. Kan ze vaker dragen, wassen en ladders heb ik er nog nooit in gehad.


Welke precies weet ik niet, maar een was dus een thermopanty wel heerlijk warm maar zakt af, de ander was misschien 20 of 40 denier zwart mat en iets van 8 euro geloof ik binnen een dag stuk


Ik doe wel altijd een zwarte boxershort over m’n panty’s. Anders zakken de panty’s bij mij ook af (ben 1.81m).

moonsparkle
Berichten: 22200
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-22 21:44

Maar dat lijkt me dan ook weer niet comfortable zitten met al die randjes?

Druif_01

Berichten: 8905
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:54

Ik heb ook panty’s van de Hema, maar heb ze altijd een maat of 3 groter om afzakken dus te voorkomen. Normaal heb ik maat 36/38, maar in panty’s neem ik maat 42 of 44. Scheelt een hoop!

moonsparkle
Berichten: 22200
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-22 21:55

Ik zou denken dat ze dan nog meer afzakken :') omdat ze dan wijder zitten?

Mloes

Berichten: 5187
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:56

moonsparkle schreef:
Maar dat lijkt me dan ook weer niet comfortable zitten met al die randjes?


Hmm heb ik geen last van. Afzakken is vervelender :D

marleen_88

Berichten: 14384
Geregistreerd: 21-05-04

Re: Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:59

Ik heb de panty met een 'broekje' erin, die zakken niet af, snijden niet in je huid en zitten niet tot onder je boobs. :=

Druif_01

Berichten: 8905
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:04

moonsparkle schreef:
Ik zou denken dat ze dan nog meer afzakken :') omdat ze dan wijder zitten?


Nee, niet dus. Mijn moeder gaf me die tip en ik heb voor mijn dochter ook grotere maten gekocht. Nu hangt haar kruis niet meer op haar knieën.

Ineke2

Berichten: 33216
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:05

Ik doe ook een maat groter dan ik normaal heb, dan zakken ze niet af en het kruis hangt niet op mijn knieën.

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:07

Als ik een rokje draag (1x per kwartaal als het aan mij ligt :o ) koop ik de goedkoopste die ik kan vinden aan gezien ik de duurste en goedkoopste even snel kapot krijg. Nu haat ik die krengen ook echt. Jeuken, poedersuiker randjes en het geluid als je krabt en afzakken. Als ik er een draag knip ik bij de tenen over het naadje. Daar rafelt het niet. Dan doe ik een onderbroek met pijpjes aan (ja ik weet ff niet hoe dat heet) zodat het daar niet jeukt. Als ik een laddertje heb duw ik er nagellak op en waar ik ook naar toe ga jammer dan dat mensen dat zien :=
Als die krengen dan nog afzakken weer een onderbroek met pijpen 20 maten te groot erover.... en panty s koop ik ook grootste maat. Zie je niks van alleen dat ze langer zijn. Voor dikke benen rekken ze namelijk en bij wat dunnere rekken ze minder is mijn idee. Volgens mij is elke maat zelfde breedte.

Maar goed, geef mij maar broeken :D

moonsparkle
Berichten: 22200
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-22 22:08

Ik heb soms met mijn eigen maat dat ik als het ware het idee heb dat ik wel stof over hou, dan krijg ik van die plooien bij m'n bovenbenen na optrekken. Maar misschien dan toch een keer een maat groter al is het maar om te proberen.

moonsparkle
Berichten: 22200
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-22 22:11

marleen_88 schreef:
Ik heb de panty met een 'broekje' erin, die zakken niet af, snijden niet in je huid en zitten niet tot onder je boobs. :=


Bedoel je zoiets? Want zoiets had ik ook :o

Afbeelding

marleen_88

Berichten: 14384
Geregistreerd: 21-05-04

Re: Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:14

Ik bedoel deze:
Afbeelding

Nogmaals ik ben een drama met panty's en ladders. Maar deze is echt top, niet stuk te krijgen. De 20 denier is echt wel sterk.

linoleum

Berichten: 6527
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:20

Grote liefde voor Snagtights! Kosten zo’n 10 euro per stuk, zitten heerlijk, geen snijdende randen in je taille. En ze gaan ook nauwelijks kapot. Heel soms trek ik één kapot, maar dat komt vooral omdat mijn nagels in een punt zijn. Ik draag ze meermaals per week en gaan per stuk makkelijk een aantal maanden mee.

Siers83
Berichten: 7547
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:46

linoleum schreef:
Grote liefde voor Snagtights! Kosten zo’n 10 euro per stuk, zitten heerlijk, geen snijdende randen in je taille. En ze gaan ook nauwelijks kapot. Heel soms trek ik één kapot, maar dat komt vooral omdat mijn nagels in een punt zijn. Ik draag ze meermaals per week en gaan per stuk makkelijk een aantal maanden mee.

Ook ik ben fan van Snag! Ik draag vooral in de zomer jurkjes en draag daar hun pantybroekjes onder. Ff goed meten voor de juiste maat en dan zitten ze heel fijn. En ze zij idd stevig en rollen niet op/ af.

lenaa_tje

Berichten: 10370
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 05:49

Hier draag ik zeker 4 van de 7 dagen in de week jurkjes of rokken . En koop veelal een panty van oroblu in 40 den. Ik koop deze inderdaad groter in maat 40 (normaal 36/38)
Draag (vooral om m’n schoenen, vind ik in laarsjes beter zitten ) altijd enkelsokjes onder m’n panty maar het zal ook helpen tegen ladders.
Momenteel draag ik magie 40 in de kleur singapour deze is iets glanzend.

Ik heb begin september 2 aangeschaft en vanaf toen tot nu afwisselend gedragen en 1 heeft nu een gat (geen ladder dus kan hem nog dragen :') ) en de ander is nog prima. Ik was ze met de fijne was mee op 30 graden maar dat gaat wel eens mis en dan gaan ze perongeluk met de gewone was mee.
Tja het is geen eeuwig leven maar wel te doen. Moet nu weer wat nieuws aanschaffen zodat ik niet extra hoef te wassen in de week. Denk dat ik van september tot begin mei panty’s draag en verslijt er dan tussen de 6 en 8 .
Veelal gaan ze stuk op m’n dansschoenen tijdens stijldansen.

Liselot

Berichten: 32258
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Goede panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:06

Ik zweer bij oroblu of camano. Wel wat duurder (doe ze ook niet in de wasmachine) maar blijven onwijs mooi en zitten heel lekker.
Ik koop wel 1 maat groter

Lian

Berichten: 638
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:34

Ik draag in de winter veel liever panty’s dan broeken (vind ik persoonlijk warmer). Heb dus ook veel uitgeprobeerd. Mijn favoriet is de 35 denier panty van Marianne en dan in de kleur Almost Black. Daardoor lijkt hij meer door te schijnen dan de echt zwarte, maar is het aantal denier hoog genoeg om niet snel stuk te gaan. Ik doe er maanden mee en gooi ze ook rustig in de wasmachine (in een afgesloten kussensloop om ze te beschermen voor andere was). Zit een maattabel bij, die klopt voor mij. Prijs is met 3,95 vrij laag. Ik koop ze online bij beenmode Meppelink, daar worden ze ook nog goedkoper naarmate je er meer bestelt.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 11:04

Stay-ups!!

Geen vervelende randen in je buik, blijven zitten. Favoriet zijn hier de 15 denier anti-ladder van de Hunkemoller. En lekker briesje over de billen :+