Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:prompter schreef:Net opgemeten: mijn AEG machine is 59,5 bij 53 centimeter. Is een gangbare maat machine. De zijkant kan dus makkelijk door jouw deuropening
Daar had ik niet eens over nagedacht dat dat kon... (voelt zich blond)
Storm schreef:Weet je al wat je budget is en heb je een merkvoorkeur?
Zelf ben ik overgestapt van Whirlpool (2 stuks kapot binnen enkele jaren) naar Zanussi, ik heb er eentje van 8 kilo met 1600 toeren centrifuge A+++, toeren maakt enorm veel verschil, mijn was komt er veel droger uit dan bij mijn vorige die 1400 toeren had, daardoor is mijn droger (die bovenop mijn wasmachine staat) ook veel sneller klaar. Energiebesparing dus. Je kunt beter een iets duurdere wasmachine kopen met 1600 toeren, dit is het in deze tijden wel waard. Prijs viel me erg mee, 369 euro (wel 3 jaar geleden).
gaucho schreef:Kun je wachten tot black Friday? Dan zijn er vaak goede deals voor wasmachines. Zo heb ik vorig jaar ook mijn nieuwe wasmachine gekocht. In prijs zat er weinig verschil tussen bcc / coolblue / mediamarkt, uiteindelijke keus heb ik gebaseerd op de kosten voor levering + installatie. Daar zou ik dus zeker ook even op vergelijken.
purny schreef:gaucho schreef:Kun je wachten tot black Friday? Dan zijn er vaak goede deals voor wasmachines. Zo heb ik vorig jaar ook mijn nieuwe wasmachine gekocht. In prijs zat er weinig verschil tussen bcc / coolblue / mediamarkt, uiteindelijke keus heb ik gebaseerd op de kosten voor levering + installatie. Daar zou ik dus zeker ook even op vergelijken.
BF ben ik niet in NL, ik ben pas op 1 december weer thuis
purny schreef:@gaucho: Met BF zit ik in de VS dus dat gaat niet zo makkelijk. Hangt er even van af tot wanneer de BF deals worden doorgetrokken.
Maar sowieso hebben een aantal bedrijven er een handje van om de prijzen met BF de hoogte in te gooien en zogenaamd de kortingen scoren.