iemand ervaring met glaasjes draaien?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:32

ik heb er zelf geen ervaring in, er gebeuren genoeg onverklaarbare dingen en ik zie genoeg dingen zonder dat ik er moeite voor doe, en ik zou doodsbang zijn. of het geesten zijn of dat het komt door je eigen onbewuste krachten weet ik niet, het maakt me niet zo uit ook.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:16

Ik krijg bij het lezen van dit topic al de rillingen, dus het is echt niks voor mij...

Gulpje

Berichten: 8073
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:25

KellyenXena schreef:
Ik vind dat je met zulke dingen niet moet spelen.



Mee eens.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:39

Gulpje"]
[quote="KellyenXena schreef:
Ik vind dat je met zulke dingen niet moet spelen.



Mee eens.
[/quote]
100% mee eens. Ik geloof er helemaal in en word al bang bij het idee. Als ik zo dit topic lees dan komen er alleen maar negatiefe reacties!!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:15

xxxmelody schreef:
ik weet niet wat ik ervan moet geloven of niet, de mensen die het hebben meegemaakt is dat echt zo of vertellen jullie ook maar wat.
(is niet negatief bedoeld maar ik geloof het gewoonweg niet)


Precies m'n mening al ben ik wel overtuigd dat er meer is dan we weten. Als tienermeisje heeft iemand m'n hand gelezen ... ze voorspelde dat ik rond m'n dertigste een dodelijke ziekte zou meemaken waarmee ik een jaar lang ernstig ziek zou zijn. 16 maart krijg ik een operatie om een tumor weg te halen Scheve mond Ik ben 30 ...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:24

1 woord:

Brr...

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:26

Marreke schreef:
En om even tegengas te geven...
Ik heb het vroeger ook gedaan: nooit iets engs meegemaakt, geen "rare" berichten gehad en alleen ontvangen wat ik wilde horen.
Pure onzin dus volgens mij.

Ik zou dat eerder "geluk gehad" noemen Lachen
Je kunt (om maar wat te noemen) tenslotte ook bijvoorbeeld 10x op een onverlichte fiets in het donker dwars over een druk kruispunt fietsen zonder een ongeluk te krijgen, maar dat betekent nog niet dat het ongevaarlijk is!

Ook mijn advies is, houdt je verre van zulke zaken!
De ellende is dat je er niet in hoeft te geloven om het mis te laten gaan, dus als je niet heel goed weet wat je doet of er iemand bij hebt die dat weet moet je er echt niet aan beginnen.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:36

sonjabelgium"]
[quote="xxxmelody schreef:
ik weet niet wat ik ervan moet geloven of niet, de mensen die het hebben meegemaakt is dat echt zo of vertellen jullie ook maar wat.
(is niet negatief bedoeld maar ik geloof het gewoonweg niet)


Precies m'n mening al ben ik wel overtuigd dat er meer is dan we weten. Als tienermeisje heeft iemand m'n hand gelezen ... ze voorspelde dat ik rond m'n dertigste een dodelijke ziekte zou meemaken waarmee ik een jaar lang ernstig ziek zou zijn. 16 maart krijg ik een operatie om een tumor weg te halen Scheve mond Ik ben 30 ...
[/quote]
hmm lekker dan... gelukkig dat het tegenwoordig minder dodelijk is dan vroeger, maar fijn is het niet nee

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:46

Ik heb er geen ervaringen mee , en ben ook te schijterig om het uit te gaan proberen , ik wíl het ook niet eens proberen !

Heb het er wel eens met mijn moeder over gehad , en die zei dat ik het maar eens aan mijn vader moest vragen wat voor ervaringen die er mee had , dus ik dat aan hem vragen , en hij ontkent het en wilt er niet over praten... beetje onduidelijk dus. Maar mijn moeder zegt dat er dus wel iets is gebeurd...

Ik ben trouwens heeel erg nieuwsgierig naar alle ervaringen die Gerbenfroh en alle anderen die het hier nog niet op het topic hebben geplaatst... waarom ? Omdat ik er wél nieuwsgierig naar ben , maar alleen op deze manier.. verder wil ik er absoluut niks van weten...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:58

Heb geen ervaring ermee, ben er wel heel nieuwsgierig naar, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet slim is om te doen. Zeker als je niet weet waar je mee bezig bent.
Ik weet gewoon dat er hogere krachten zijn, heb daar ook zeker ervaringen mee... Voel de aanwezigheid en heb meer ervaring met paranormale krachten..

Maar goed, buiten dat ik er niet aan durf te beginnen omdat ik niet weet waar ik aan begin, ben ik zo'n persoon die dan echt bang word. Dan bedoel ik echt panisch met paniekaanvallen e.d. (een minder erg voorbeeld: heel de nacht rechtop wakker in mn bed gezeten met stok en zaklamp, ik was er heilig van overtuigd dat er een inbreker rond huis liep...) Is me al te vaak overkomen dus verder ga ik niet.
Zou het wel heel graag eens meemaken, op een goede en verstandige manier met mensen die er echt controle over hebben.

Mensen die hun ervaringen kwijt willen, ik ben er supernieuwsgierig naar, alsjeblieft laat het weten Lachen goede en slechte verhalen

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:26

ik wil ook graag die site met de stem, ik wil het wel eens horen, kunnen jullie me eraan helpen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:05

Yessy"]
[quote="sonjabelgium"][quote="xxxmelody schreef:
ik weet niet wat ik ervan moet geloven of niet, de mensen die het hebben meegemaakt is dat echt zo of vertellen jullie ook maar wat.
(is niet negatief bedoeld maar ik geloof het gewoonweg niet)


Precies m'n mening al ben ik wel overtuigd dat er meer is dan we weten. Als tienermeisje heeft iemand m'n hand gelezen ... ze voorspelde dat ik rond m'n dertigste een dodelijke ziekte zou meemaken waarmee ik een jaar lang ernstig ziek zou zijn. 16 maart krijg ik een operatie om een tumor weg te halen Scheve mond Ik ben 30 ...
[/quote]
hmm lekker dan... gelukkig dat het tegenwoordig minder dodelijk is dan vroeger, maar fijn is het niet nee
[/quote]

Wat vrezelijk!!!!!!!
Sorrie maar wat me nu heel erg boos maakt, waarom heeft diegene jou dat toen verteld????
Is toch niet gezond? ik weet zeker dat angst je ook ziek kan maken!
Ze mogen zulke dingen helemaal niet vertellen!
Hoe gaat het nu met je?

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:07

Niet aan beginnen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:37

xtostarlight schreef:
Zou het wel heel graag eens meemaken, op een goede en verstandige manier met mensen die er echt controle over hebben.


Idem dito hiero...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:47

Pervinco"]
[quote="xtostarlight schreef:
Zou het wel heel graag eens meemaken, op een goede en verstandige manier met mensen die er echt controle over hebben.


Idem dito hiero...
[/quote]

ben ik niet de enige Bloos

Het lijkt me echt super interessant, maar dan alleen als het echt veilig is.
Ik weet dat die kracht veel groter is dan mensen, al zou het alleen zijn om je zo bang te maken dat er rare dingen gebeuren. Dat geeft al aan hoe gevaarlijk het is. Daarom zou ik het alleen doen met goede begeleiding, als het er ooit van zal komen Knipoog

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:48

dat zou ik misscien nog wel durven ja, het lijkt me "mooi" om mee te maken, maar dan wel met iemand erbij die jarenlange ervaring heeft en 100% kan garanderen dat alles goedkomt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:50

Yessy schreef:
dat zou ik misscien nog wel durven ja, het lijkt me "mooi" om mee te maken, maar dan wel met iemand erbij die jarenlange ervaring heeft en 100% kan garanderen dat alles goedkomt...

Dat vind ik een hele goede van je, en ik zou het wel eens on line willen zien, ben het tot nu toe nog niet tegen gekomen!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:53

Yessy schreef:
dat zou ik misscien nog wel durven ja, het lijkt me "mooi" om mee te maken, maar dan wel met iemand erbij die jarenlange ervaring heeft en 100% kan garanderen dat alles goedkomt...


Ik denk dat je dat nooit kan zeggen, dat het 100% veilig is, dat is niks Scheve mond

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:57

nouja 99% veilig dan...als er meer risico is doe ik het niet, er zijn zat mensen die hun leven lang angst hebben en dat wil ik niet

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:02

Yessy schreef:
nouja 99% veilig dan...als er meer risico is doe ik het niet, er zijn zat mensen die hun leven lang angst hebben en dat wil ik niet


Ik bedoelde het niet banketstaaf hoor Tong uitsteken maar wel dat je volgens mij nooit zeker kan zeggen dat je de situatie in de hand hebt. Dat er altijd toch wel een beetje een risico hebt

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:06

brrr dood en dood eng vind ik het zowieso al die verhalen met geesten ik schijt er voor in me broek echt waar ..

( wat betekend eigelijk die hand bij dat bord..? )

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:06

Chiqa"]
[quote="Yessy"][quote="sonjabelgium"]
[quote="xxxmelody schreef:
ik weet niet wat ik ervan moet geloven of niet, de mensen die het hebben meegemaakt is dat echt zo of vertellen jullie ook maar wat.
(is niet negatief bedoeld maar ik geloof het gewoonweg niet)


Precies m'n mening al ben ik wel overtuigd dat er meer is dan we weten. Als tienermeisje heeft iemand m'n hand gelezen ... ze voorspelde dat ik rond m'n dertigste een dodelijke ziekte zou meemaken waarmee ik een jaar lang ernstig ziek zou zijn. 16 maart krijg ik een operatie om een tumor weg te halen Scheve mond Ik ben 30 ...
[/quote]
hmm lekker dan... gelukkig dat het tegenwoordig minder dodelijk is dan vroeger, maar fijn is het niet nee
[/quote]

Wat vrezelijk!!!!!!!
Sorrie maar wat me nu heel erg boos maakt, waarom heeft diegene jou dat toen verteld????
Is toch niet gezond? ik weet zeker dat angst je ook ziek kan maken!
Ze mogen zulke dingen helemaal niet vertellen!
Hoe gaat het nu met je?
[/quote]

Het is niet dat ik 15/20 jaar met die vrees rondliep hoor, m'n jeugdjaren waren zo'n nare tijd dat ik daar geen "tijd" voor had. Opeens wist ik dit weer dat al die jaren terug iemand mij die voorspelling had gedaan. Ik heb een aantal factoren in m'n hoofd die een grotere rol hebben gespeeld in het ontwikkelen van die kanker. Kanker is maar op één van de vier gevallen erfelijk. De rest ligt aan milieu, voeding, stress, gewone ziekteverwekkers, en toeval ... De mensen die m'n verleden kennen weten héél goed wat de oorzaak is bij mij Scheve mond

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:34

xtostarlight"]
[quote="Yessy schreef:
nouja 99% veilig dan...als er meer risico is doe ik het niet, er zijn zat mensen die hun leven lang angst hebben en dat wil ik niet

Ik bedoelde het niet banketstaaflig hoor Tong uitsteken maar wel dat je volgens mij nooit zeker kan zeggen dat je de situatie in de hand hebt. Dat er altijd toch wel een beetje een risico hebt
[/quote]
ik ook niet hoor Haha! maar ik hou niet zo van risico's dus Tong uitsteken

sonjabelgium, wat de oorzaak ook is, heel veel beterschap

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:37

Dank je Knipoog We zien wel ...

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:45

Ik heb zelf geen ervaring met glaasje draaien.
Heb wel een ervaring met een ander manier van geesten oproepen...
Waar ik behoorlijk van ben geschrokken! Bloos!
Het is nu ong. 2-3 jaar geleden en ben er nu nog steeds "gek" van. Frusty
Durf bijv. niet alleen thuis te blijven 's avonds... wat ik toen wel durfde...
Maarjah, voor de mensen die het (nog) nooit hebben gedaan:
NOOIT AAN BEGINNEN!!!