Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik vind het heel lief dat je er aan denkt maar misschien vind het koppel het wel helemaal niet erg om jouw zwangerschap te zien? Zelf geen kinderen kunnen krijgen betekent niet per definitie dat je niet blij kan zijn voor iemand anders.
amber15 schreef:Wat lief en respectvol ga je hiermee om.
Ik heb geen tips qua kleding, maar zou het een optie zijn om je struggles met het stel te delen? Wie weet nemen ze je zorg weg. En als zij het ook moeilijk vinden, wat ik me wel voor kan stellen, kan ik me indenken dat het steunend voor hen is dat je ze hierin ziet en rekening met ze wilt houden.
Het zou jammer zijn als jij je ongemakkelijk voelt op het feest, omdat je buik zichtbaar is, wat met zes maanden haast niet helemaal te voorkomen is.
[***] schreef:Die buik zal er eenmaal zitten inderdaad en ik zal me niet in korsetten gaan wurmen ofzo om te doen alsof die er niet is. Ik mik meer op de 'houdt ze nou heel erg van pizza of is ze zwanger?' look.
Urbanus schreef:Het hangt er heel erg vanaf hoe je draagt. Mijn buik was met 6 maanden echt niet groot, dikke trui erover en je zag niks.
[***] schreef:Ik mik meer op de 'houdt ze nou heel erg van pizza of is ze zwanger?' look.