Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Uit de hand. Het gemiddelde restaurant dat hamburgers serveert is nou ook weer niet van zo'n kaliber dat ik me daartoe bezwaard voel.Voor mij vallen hamburgers een beetje in dezelfde categorie als spareribs en kippenpoten en -vleugels.
verootjoo schreef:Ik ook, daarom bestel ik dat soort dingen ook nooit in een restaurant, alleen als ik afhaal of laat bezorgen.Mkango schreef:Uit de hand. Het gemiddelde restaurant dat hamburgers serveert is nou ook weer niet van zo'n kaliber dat ik me daartoe bezwaard voel.Voor mij vallen hamburgers een beetje in dezelfde categorie als spareribs en kippenpoten en -vleugels.
Oh, die eet ik ook niet uit de hand![]()
Vind vieze handen smerig.
Die van McD zijn gemaakt om vast te houden, die in de restaurants niet vind ik. Ik krijg altijd van die huge dingen waar vanalles op en naast ligt.
Lijsken schreef:Met m’n handen.
Hoe doe je dat überhaupt met mes en vork? Ik heb het wel eens geprobeerd met een erg sauzig exemplaar maar zodra je gaat snijden valt de boel toch uit elkaar? Juist alle smaken samen maken de echte hamburgersmaak.
Relaxed schreef:Ik haal de bovenkant er meestal gewoon af en dan met mes en vork te lijf gaan. Krijg hem toch niet op, dus de helft van het broodje is genoeg..