Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dandelion07 schreef:Is het misschien een idee dit topic te behouden of als dat niet kan een andere te maken voor dit soort dingen? Denk dat meer mensen hier weleens hulp voor kunnen gebruiken![]()
Dat dan iemand hier dat kan vragen en iemand zich hier of via pb meld zodat diegene spelling kan controleren?
thequeensmum schreef:germie schreef:Ik kan ook wel fouten ergens uit halen.
Uithalen??
germie schreef:thequeensmum schreef:Uithalen??
Ja, haha. Dat is Grunnigs. LOL. Corrigeren. Als je wilt zeuren, dan kan dat altijd. Maar gemiddeld genomen ben ik aardig goed in spelling. En doe ook aan corrigeren en schrijven voor een paar magazines. Zo ook al voor websites de fouten er uit gehaald.
mysa schreef:Nou, als hier een native speaker Engels rondloopt die ik een enkel keertje zou mogen vragen, dan graag! Ik ben opgeleid tot vertaler maar in mijn huidige baan vooral revisor Nederlands en af en toe een beetje Engels en heb een enkel keertje een proeflezer nodig.
mysa schreef:Brits of Amerikaans Engels? Ik ben moedertaalspreker BrE.Nou, als hier een native speaker Engels rondloopt die ik een enkel keertje zou mogen vragen, dan graag! Ik ben opgeleid tot vertaler maar in mijn huidige baan vooral revisor Nederlands en af en toe een beetje Engels en heb een enkel keertje een proeflezer nodig.