Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Eapy schreef:Ik was 16. Ik zat net op een nieuwe school en had, dacht ik, een groepje vrienden gemaakt. Ik had tegelijkertijd een muisje waar ik trots wat updates over plaatste op Facebook. Dat muisje overleed en ik was er kapot van, en ook dat zette ik op Facebook.
Kort daarna schreef iemand van die vriendengroep dat ik maar dood moest gaan en in de grond moest kruipen naast mijn muisje. Gewoon openbaar, op profiel. Ik schrok me dood. Ten eerste omdat ik nog nooit zo’n soort gedachte had gehad over iemand en niet had verwacht dat anderen die wel hadden, en ten tweede omdat ik me van geen kwaad bewust was.
Toen ik hem vroeg waarom hij het had gedaan, zei hij dat hij het grappig vond. Ik zal het nooit meer vergeten. Het was zo zinloos en zo onaardig.
anjali schreef:Dit vind ik wel erg!
JudithGigi schreef:Me laten vallen toen ik ze het meest nodig had (depressie, eetstoornis, nieuwe relatie met een niet zo fijn persoon). Ik lokte het zelf ook wel uit hoor, maar toch vervelend.
Tijdens mijn vakantie zoenen met de jongen waar ik op verliefd was
Een appgroep aanmaken zonder mij, zodat ze over mij konden praten
Allemaal zelfde ex vriendengroep ook
Gebruikers op dit forum: Bytespider, carola, ComscoreBot, kaatje89, Lanoca, nimbletje, xfjordlnnx en 12 bezoekers