Ik ga terug naar Almere en bij mijn vader wonen en jij kan niet mee (ook ex no1 en de reden dat hij nu dus mijn ex is). Hij kon zogenaamd geen ander werk vinden als kok. En besloot mij maar te laten stikken in een eengezinswoning. En dan nog boos Worden ook dat ik het uit maakte.
Ik moest maar werken (ik zat met een burn out in de ziektewet) .ex no 3
Ik had 'm in de val gelokt (ongeplande zwangerschap)
Ik mocht geen boeken in de (boeken)kast want hij vond boeken in de woonkamer niet mooi en had een hekel aan lezen.
Stiekem roken, want dat heb je niet door natuurlijk. Ruik en proef je niks van. En dan boos op mij.
Verder heb ik vooral een hoop verdrongen want inderdaad ex en al een hele poos happy met mijn vriend (die zelfs een boekenkast voor me in de woonkamer heeft gebouwd )
.. The music of this awe Deep silence between the notes Deafens me with endless love ..
Zijn ouders vonden dat ik het alleen maar bij hem was voor zijn geld (thuiswonend, net iets meer dan minimumloon). Hij was zo geil en zuinig op zijn auto (Volvo v40) dat ik hem nooit mocht gebruiken. Hij liet mij nog door de regen fietsen terwijl de auto ongebruikt voor MIJN deur stond waar ik de huur van betaalde en hij van profiteerde.
Ik mocht met niet opmaken en leuk aankleden want dat deed ik ook niet altijd als ik bij hem was.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 22-10-22 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb het meeste verdrongen inderdaad. Maar hij wilde maximaal 4 keer per jaar mee naar mijn ouders. En hij wilde altijd 2 vegaschijven ipv ieders 1 zodat we altijd 2 pakjes moesten kopen. Er is nog veel meer raars maar dat weet ik gelukkig niet meer.
Oh en ik kan ook een heel boek schrijven over zijn weggedrag. Hij heeft letterlijk wel eens iemand klemgezet en dan de portier opengetrokken van een auto. Midden op de weg. Om tegen diegene te schreeuwen.
Ik heb een ex gehad die een keer naar mijn andere exen vroeg en we hadden daar gewoon een heel gesprek over. Maar toen ik naar die van hem vroeg werd hij woest heel raar.
En eentje die pertinent geen patatjes wilde delen “dan moet je ze zelf bestellen”
Och ja, ik kan zo ontzettend veel dingen opnoemen die raar zijn bij mijn ex.
Bv. hij ging altijd vreemd en toen we uit elkaar waren en ik (ondertussen mijn huidige hele lieve man) mijn man ontmoette, zei hij, jahoor, altijd al gedacht dat je met anderen ging. ( ik ben 25 jr met mijn ex monogaam getrouwd geweest)
Situatieschets: familie bbq, we wisten sinds een week of 4 dat mijn moeder terminale kanker had en niet lang meer te leven.
Nog voordat het vlees op de bbq ligt loopt ex boos weg. En verpest daarmee dus ons allerlaatste feestje waar mijn moeder nog bij was. Ik moest hem daarvoor bedanken want anders had hij ruzie gemaakt met mijn broer
Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud] Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert] Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]
Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee] ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*
Ik mocht na een lange werkdag niet klagen dat ik moe was. Want ik hoefde niet om 6 uur op te staan. Ondanks dat ik fysiek zwaarder werk deed en in de drukke periode 10 uur per dag werkte.
Of ik hem vroeg even langs de winkel te gaan voor het avond eten zodat ik dat niet nog hoefde te doen op mn fiets. Wou hij niet want lag niet op de route van werk naar huis met de auto ( de winkel was echt 5 minuten loopafstand van ons huis toendertijd)
Zeggen dat hij vrijgezel was maar had een vrouw en kind.
Vakantieliefde, maar toch.
ChèreMère Terredonne moi la sérénité d'accepterles choses que je ne peux changer, le couragede changer les choses que je peux et la sagessed'en connaître la différence.
Oh ja, ik mocht MIJN auto niet uitlenen aan anderen
Hij was 36 en had niet eens een rijbewijs.
En als ik kookte (ook voor hem) moest ik ook afwassen want IK had het vies gemaakt
Ik deed altijd alles voor hem, en toen ik daar een beetje klaar mee was vroeg ik hem uiteindelijk eens of hij thee voor me wilde zetten. Hij wist na 6 jaar niet eens hoe ik mijn thee dronk
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 22-10-22 19:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Midden op de snelweg mij uit de auto zetten omdat ik het niet met hem eens was. Dagen spoorloos zijn, meerdere vrouwen erop na houden. En zo kan ik een heel boek erover schrijven
pfff...zoveel (nadat ik er achter was gekomen dat hij vreemdging), maar deze vergeet ik niet: 'we kunnen toch vrienden blijven'? Tuurlijk gek, na 19 jaar mij besodemieteren en dan vrienden zijn? Dan heb je in ieder geval geen vijanden meer nodig
Dat ik geen hulp van een professional nodig had na een zwaar traumatische gebeurtenis, want hij was er toch? Hij kende mij het beste, niemand anders zou me snappen en hij was de enige die me kon helpen. Er was geen betere psycholoog dan hij, hoor. Ik was 16 en mega kwetsbaar, en hij 23. Sick f*cker
Hij zei wel meer rare dingen, maar hier ben ik nogsteeds boos over. Ik heb daardoor jaren van mn leven verspild zonder adequate hulp met alle gevolgen van dien.
Laatst bijgewerkt door Silenna op 22-10-22 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat ik wat meer op een vriendin van hem moest lijken. Toen gezegd dat hij dan maar met haar een relatie moest beginnen. Daarmee was het wel stil, dat was waarschijnlijk niet wat hij als antwoord verwacht had.
Die meid had het met jan en alleman gedaan. het is maar wat je leuk vind
Sabrina Fotografie Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje
Ik mocht niet zingen in de auto. En nee, ik zing niet achterlijk vals of zo.
Terwijl mijnheer een auto had, mocht ik na mijn werk 40 minuten om met hey openbaar vervoer om levende krekels te kopen voor zijn collectie vogelspinnen.
Diner werd altijd in volgorde adgewerkt: eerst at hij zijn vlees, dan de aardappelen en daarna misschien nog een hapje groenten.
En met afstand de knaller: toen ik het uitmaakte (kort na ons huwelijk) zei hij dat ik niet bang van hem moest zijn, want hij ging niet voor mij in de cel zitten!
Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je... &if=1