Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Tango1979 schreef:Heel herkenbaar en bijna niet onderuit te komen. Bij ons organiseren ze juist vaak door de weeks en dan beginnend later in de middag, dus anderhalf uur onder werktijd maar dan tot 8u door ofzo. Daar kan je met goed fatsoen niet onderuit. Toch zijn er 2 collega's die standaard nooit meegaan. Maar daar wordt dus wel over gel*ld.
Ik heb een paar keer afgemeld ivm vrijwilligerswerk dat ik doe. Maar das dan 1x van de 3 uitjes ofzo
Thats_Me schreef:Wat is het probleem? De tijd onder werktijd kun je mee voor de teambuilding en dan als de werkdag er op zit lekker naar huis gaan. Is alles in eigen tijd dan gewoon afmelden. Er zijn mensen die zoiets geweldig vinden en mensen die er niks aan vinden. Gewoon aangeven wat je grenzen zijn en wat je wel vindt passen binnen een werkrelatie en wat niet.
Mandy_89 schreef:Thats_Me schreef:Wat is het probleem? De tijd onder werktijd kun je mee voor de teambuilding en dan als de werkdag er op zit lekker naar huis gaan. Is alles in eigen tijd dan gewoon afmelden. Er zijn mensen die zoiets geweldig vinden en mensen die er niks aan vinden. Gewoon aangeven wat je grenzen zijn en wat je wel vindt passen binnen een werkrelatie en wat niet.
In de groepsapp van het werk komt dan weer een bericht, 12 november vanaf 16.00 in het café team feestje. Kun je niet meld je dan af voor as zaterdag.
En dan zit ik weer van kak wat moet ik nu weer verzinnen
Mandy_89 schreef:Thats_Me schreef:Wat is het probleem? De tijd onder werktijd kun je mee voor de teambuilding en dan als de werkdag er op zit lekker naar huis gaan. Is alles in eigen tijd dan gewoon afmelden. Er zijn mensen die zoiets geweldig vinden en mensen die er niks aan vinden. Gewoon aangeven wat je grenzen zijn en wat je wel vindt passen binnen een werkrelatie en wat niet.
In de groepsapp van het werk komt dan weer een bericht, 12 november vanaf 16.00 in het café team feestje. Kun je niet meld je dan af voor as zaterdag.
Mandy_89 schreef:In de groepsapp van het werk komt dan weer een bericht, 12 november vanaf 16.00 in het café team feestje. Kun je niet meld je dan af voor as zaterdag.
Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Appeltje00, Bytespider, C_estmoi, daisyfloor, DearDarling, fotolijstje, FrNo, Hhilde, Iepoetjuh, Ilona__, Jive03, Lietje_1991, MaiMai, Murloc, Nanne, Nathalie18x, Noblesse_ en 47 bezoekers