Weekendjeweg Oud&Nieuw met Bokkers, wie wil?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kosseh

Berichten: 2597
Geregistreerd: 17-06-12

Weekendjeweg Oud&Nieuw met Bokkers, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 11:44

Hoihoi!

Zijn er bokkers die een gezellig weekendjeweg willen met Oud&Nieuw?

Oud&Nieuw vieren alleen is nooit zo gezellig, dus toen dacht ik waarom niet vragen of er bokkers zijn die samen een weekendje weg willen.

Waar heen en hoe moet nog uitgedacht worden, afhankelijk van wie zich aanmeld.
Een huisje in Nederland huren, of iets heel anders ik sta er allemaal voor open!

De vraag ook gesteld in het Reismaatje gezocht en aangeboden (verzameltopic) https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=2055631&start=25

Wie ik ben:
Ik ben Miranda, 27 jaar.
Verschillende hobby's (paarden, basketbal, fitnes, scouting, reizen en nog meer)
Oud&Nieuw vier ik normaal met vrienden, maar die zijn dit jaar op vakantie. Daardoor zoek ik wat anders leuks. De weekendjes weg via singlereizen zijn al vol, dus dat viel voor mij af.
Ik ben meer van de natuur dan van de stad, maar een citytrip vind ik ook heel leuk.
Zelf ben ik niet echt van het uitgaan, een spelletjes avond of thuis een feestje vind ik gezelliger.

Ik hoop dat er bokkers zijn die mee willen! :D

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Weekendjeweg Oud&Nieuw met Bokkers, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:33

Wil je met oud en nieuw dan meer in de natuur zitten of liever in een stad? Vooral omdat uitgaan niet jouw ding is. Ben je overdag dan wel actief? of ook dan liever spelletjes doen?

Annuuuhh

Berichten: 1136
Geregistreerd: 31-12-09
Woonplaats: Tromsø

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 13:03

:wave:

Ik ben Anna, 28 jaar oud, woon en werk in Leeuwarden. Mijn hobby's zijn varen, reizen en hiken.

Ook ik ben een natuurmens (: Afhankelijk van de steden, kan een citytrip heel leuk zijn haha.

kosseh

Berichten: 2597
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 13:45

Leuk dat jullie je melden :D

Germie, maakt voor mij niet uit. Natuur is leuk, maar de stad ook. In de stad zijn ook zonder uit te gaan, genoeg dingen te doen.
Met uitgaan bedoel ik echt een club in. Een terasje ofzo vind ik wel leuk. Drink geen alchol en ben echt onwijs ongemakkelijk met dansen (geen ritme gevoel), geen goede combinatie in een club :P
Overdag iets actiefs doen heeft wel mijn voorkeur.
Als voorbeeld een weekendje Ardenne. Overdag een activiteit zoals een hike en savonds bij een vuurtje een spelletje

Annuuuhh, leuk! Vaar je op een groot schip? Of zelf een bootje?

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Weekendjeweg Oud&Nieuw met Bokkers, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:06

Ah, ja, zo is dat zeker leuk. In de winter vind ik binnen zitten als het donker is ook wel fijn. En overdag buiten zijn is ook leuk en een drankje ofzo is ook niet verkeerd. In clubs zie je mij ook niet.

Annuuuhh

Berichten: 1136
Geregistreerd: 31-12-09
Woonplaats: Tromsø

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:40

kosseh schreef:
Leuk dat jullie je melden :D

Germie, maakt voor mij niet uit. Natuur is leuk, maar de stad ook. In de stad zijn ook zonder uit te gaan, genoeg dingen te doen.
Met uitgaan bedoel ik echt een club in. Een terasje ofzo vind ik wel leuk. Drink geen alchol en ben echt onwijs ongemakkelijk met dansen (geen ritme gevoel), geen goede combinatie in een club :P
Overdag iets actiefs doen heeft wel mijn voorkeur.
Als voorbeeld een weekendje Ardenne. Overdag een activiteit zoals een hike en savonds bij een vuurtje een spelletje

Annuuuhh, leuk! Vaar je op een groot schip? Of zelf een bootje?


Ik ben op dit moment bezig met m'n vaarbewijzen te halen, maar zo nu en dan huur ik wel eens een (zeil) bootje :) Als ik m'n vaarbewijzen heb,
wil ik in zuid Italië een "fatsoenlijke" boot huren van zo'n 20m en daar lekker mee gaan varen langs kustplaatsjes

kosseh

Berichten: 2597
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 19:21

Germie, wil je ook mee?

Annuuuhh,
O zo. Wat een leuk idee. Middelandse zee is ook goed te varen volgens mij.
In mijn hoofd is varen gelijk op een vrachtschip of een cruise, maar het kan natuurlijk ook op een leuker vormaat :P

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Weekendjeweg Oud&Nieuw met Bokkers, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:06

Ik twijfel wel wat Kosseh. Niet dat ik niet wil, maar ik moet eerst kijken of ik überhaupt vrij kan krijgen nog van m'n werk in die periode. Ik had namelijk gezegd dat ik wel zou werken.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16154
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Weekendjeweg Oud&Nieuw met Bokkers, wie wil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 00:15

Dit topic word tijdelijk verplaatst naar Prettige Feestdagen.

kosseh

Berichten: 2597
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-22 22:49

Schop dit topic weer omhoog :D

Nog iemand intresse om weekendje weg te gaan?