Boodschappen uit Duitsland

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rennie89
Berichten: 37364
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Boodschappen uit Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-22 11:21

Ik was afgelopen weekend in kaufland in Emmerich en ik kom zelf uit Den Haag , niet echt om de hoek helaas :') maar ik kwam toen een tonijnsalade tegen en kende ik nog niet dus had 2 meegenomen. Nou vind ik deze dus echt ontzettend lekker en wil het liefst een paar dozen (zijn lang houdbaar en echt goedkoop) maar om weer heen en weer te reizen is met de huidige dieselprijzen niet echt ideaal.

Nou vroeg ik mij af of er wellicht een bokker is die bij de grens woont en toevallig boodschappen doet bij kaufland die voor mij een flinke hoeveelheid kan halen en opsturen?

Het gaat om de volgende tonijnsalade

Afbeelding
Echt een aanrader :Y)

Ik wist even niet waar ik dit moest plaatsen en dacht misschien zijn er meer bokkers die producten uit andere landen willen hebben die je niet in eigen land kan verkrijgen en wij elkaar hier onderling kunnen helpen :D

mystery1980
Berichten: 4260
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 11:44

de lidl heeft hier ook van die tonijn met groenten, is dit niet hetzelfde?

Rennie89
Berichten: 37364
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-22 11:58

mystery1980 schreef:
de lidl heeft hier ook van die tonijn met groenten, is dit niet hetzelfde?

Als je die in blikjes bedoelt, nee is echt compleet anders helaas. Die ik zoek zijn volledige maaltijden , ik vind die echt heerlijk <3

desi92
Berichten: 1726
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Boodschappen uit Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 13:23

Stuur maar even een pb ik zal die morgen even beantwoorden. Ik woon aan de grens van emmerich. Misschien kan ik iets voor je betekenen.

Anoniem

Re: Boodschappen uit Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:58